Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Fra nå av skal det der være vår nye klagesang.

Nå begynner kanskje viraken rundt Julian Assange å gå litt vel langt? Jeg må trekke på smilebåndet.

Mulig jeg er seint til festen her, men har noen sett hvilke bokstaver som har stjerne under seg i logoen til super Mario Galaxy?

super-mario-galaxy-urmrgay.jpg?w=294&h=413

U R MR GAY.

Jeg måtte se sikkert ti forskjellige logoer før jeg var sikker på at det ikke var manipulert.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra nå av skal det der være vår nye klagesang.

Nå begynner kanskje viraken rundt Julian Assange å gå litt vel langt? Jeg må trekke på smilebåndet.

Mulig jeg er seint til festen her, men har noen sett hvilke bokstaver som har stjerne under seg i logoen til super Mario Galaxy?

super-mario-galaxy-urmrgay.jpg?w=294&h=413

U R MR GAY.

Jeg måtte se sikkert ti forskjellige logoer før jeg var sikker på at det ikke var manipulert.

Hva mener du?

Lenke til kommentar

Haha, Mr. Gay ^_^

Jeg kan meddelse at å pakke opp Rock band instrumenter er et helvete. Hadde jeg husket å ta før og etter bilder skulle dere få sett, men det gjorde jeg dessverre ikke. Kort sagt var rommet mitt ryddig og fint før jeg startet. Da jeg var ferdig så jeg ut som en niåring i ball-bassenget på McDonalds, bare med papp istedenfor baller.

Lenke til kommentar

Alt oppstyret rundt julegaver er egentlig litt komisk. Man forteller andre hva man har lyst på slik at de kan kjøpe det for deg. Egentlig kunne du jo faen bare ha gått på butikken og kjøpt det til deg selv i stedet for å bruke de samme pengene til å kjøpe en gave til kompisen din. :p Men nå er det jo tradisjon, da...må likevel innrømme at selve gaveaspektet har mistet litt av den sjarmen det hadde da man var liten pjokk. Likevel har jeg ikke noe særlig imot julen. Det er jo ferie, og man får jo sett venner og familie, og det er jo som regel alltid koselig.

Lenke til kommentar

Meh, kjøpte nettopp en måned xbox-live gold på nett, for å spille litt på xboxen før jeg selger den.

Så fikk jeg nettopp mail av han som mest sannsynlig kommer til å kjøpe den om at jeg ikke skal oppdatere, fordi han vil ha den gamle versjonen av dashboard jeg har.

Siden jeg ikke kan spille online så fremt jeg ikke har det nyeste versjonen av dashboard får jeg ikke spilt, og 90 kroner gikk rett i vasken

Lenke til kommentar

Hvem tar forresten på seg ansvaret for å fikse julekaraoke? Vi må jo ha det i år også syns jeg,

Oh gawd, det er snart den attende. Nå må det snart skje noe her.

Feel free to take some initiative. Jeg vil ikke gjøre det, for jeg har ikke greie på hvordan det kan gjøres best mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...