AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Fra nå av skal det der være vår nye klagesang. Nå begynner kanskje viraken rundt Julian Assange å gå litt vel langt? Jeg må trekke på smilebåndet. Mulig jeg er seint til festen her, men har noen sett hvilke bokstaver som har stjerne under seg i logoen til super Mario Galaxy? U R MR GAY. Jeg måtte se sikkert ti forskjellige logoer før jeg var sikker på at det ikke var manipulert. Endret 17. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 virak subst. m entall virak ['?i??k] overstrømmende ros, hyllest, oppstyr Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Er vel en stund siden den gikk for langt egentlig.. Husker den ja. Hadde vært kult hvis man fikk noe ut av logoen til SMG2 også, men den gang ei. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 17. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fra nå av skal det der være vår nye klagesang. Nå begynner kanskje viraken rundt Julian Assange å gå litt vel langt? Jeg må trekke på smilebåndet. Mulig jeg er seint til festen her, men har noen sett hvilke bokstaver som har stjerne under seg i logoen til super Mario Galaxy? U R MR GAY. Jeg måtte se sikkert ti forskjellige logoer før jeg var sikker på at det ikke var manipulert. Hva mener du? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Se på bokstavene markert med stjerne i bunnen, som sagt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Dårlig bilde Gormerero Men det er det som står - noen av bokstavene har små stjerner under seg, altså lysende prikker. Endret 17. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Haha, Mr. Gay ^_^ Jeg kan meddelse at å pakke opp Rock band instrumenter er et helvete. Hadde jeg husket å ta før og etter bilder skulle dere få sett, men det gjorde jeg dessverre ikke. Kort sagt var rommet mitt ryddig og fint før jeg startet. Da jeg var ferdig så jeg ut som en niåring i ball-bassenget på McDonalds, bare med papp istedenfor baller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Lurer på hva i all verden de har tenkt. Hah, Råholt ble nevnt på Norge Rundt Endret 17. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Rart å tenke på at det er julaften om en uke. Før man vet ordet av det er man vel tilbake på skolebenken igjen, så det gjelder å nyte ferien mens man kan. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jepp! Jeg er bekymringsfullt ubekymret for julegavene. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg er ferdig med alle julegavene. :3 Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Alt oppstyret rundt julegaver er egentlig litt komisk. Man forteller andre hva man har lyst på slik at de kan kjøpe det for deg. Egentlig kunne du jo faen bare ha gått på butikken og kjøpt det til deg selv i stedet for å bruke de samme pengene til å kjøpe en gave til kompisen din. Men nå er det jo tradisjon, da...må likevel innrømme at selve gaveaspektet har mistet litt av den sjarmen det hadde da man var liten pjokk. Likevel har jeg ikke noe særlig imot julen. Det er jo ferie, og man får jo sett venner og familie, og det er jo som regel alltid koselig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Meh, kjøpte nettopp en måned xbox-live gold på nett, for å spille litt på xboxen før jeg selger den. Så fikk jeg nettopp mail av han som mest sannsynlig kommer til å kjøpe den om at jeg ikke skal oppdatere, fordi han vil ha den gamle versjonen av dashboard jeg har. Siden jeg ikke kan spille online så fremt jeg ikke har det nyeste versjonen av dashboard får jeg ikke spilt, og 90 kroner gikk rett i vasken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvem tar forresten på seg ansvaret for å fikse julekaraoke? Vi må jo ha det i år også syns jeg, Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg tror jeg er ferdig med julegavene O_o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Noen som har erfaring med Rock Band-pedaler som ikke fungerer? Min er splitter ny, men registrerer ikke at jeg tråkker på den overhodet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvem tar forresten på seg ansvaret for å fikse julekaraoke? Vi må jo ha det i år også syns jeg, Oh gawd, det er snart den attende. Nå må det snart skje noe her. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Ferdig med å installere Mass Effect 2, installert alle DLC. På tide å legge seg. Altfor sent til å begynne å spille God natt Endret 17. desember 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvem tar forresten på seg ansvaret for å fikse julekaraoke? Vi må jo ha det i år også syns jeg, Oh gawd, det er snart den attende. Nå må det snart skje noe her. Feel free to take some initiative. Jeg vil ikke gjøre det, for jeg har ikke greie på hvordan det kan gjøres best mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå