Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, har faktisk lagt meg. Orker egentlig ikke spille noe så kanskje det ja nubbinator.

Irriterende dag å bli sjuk på, hadde fri fra jobben men skulle dra dit allikevel ettersom det var den siste dagen til en av damene. Går av med pensjon i dag. Dessuten må jeg levere timelista som skulle vært levert i går, men da var sjefen borte.

Lenke til kommentar

La ut xboxen min for salg på finn i går kveld, og har fått noen hendvendelser. En sier "Oi, selges alt dette for bare 1400 kroner!"

Annonsen ligger her:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har jeg satt for lav pris tror dere?

Hvis jeg søker på prisguide så ser man at den koster 1750 fra dustin:

https://prisguiden.no/produkt/69222

Følger riktignok ikke med viva pinata, ekstra kontroll og VGA-kabel, men den er til gjengjeld helt ny.

La ut annonsen rundt midnatt i går, og har allerede fått 4 henvendelser fra folk som kanskje er interesserte

Lenke til kommentar

Tja, ting faller gjerne i pris når det står "brukt" på det, men det er absolutt ikke for dyrt etter min mening.

For å få pakken til å virke litt mer interessant kan du kanskje slenge med spillene i samme pakke og legge på prisen litt? "Xbox 360 Elite med spill" høres bedre ut enn bare "Xbox 360 Elite".

Lenke til kommentar

Annonsen er interessant nok allerede vil jeg tro. To stykker som har sagt "Er denne fortsatt for salg? Jeg kjøper den" og 2 stykker som har sagt at de er interesserte.

Problemet her at det er for mange. Jeg la den ut midnatt i går/i dag, og har allerede fått 4 henvendelser. All sunn fornuft sier at den må være for billig priset hvis folk er så interesserte så raskt

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...