AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Norge scorte to mål for lite mot Nederland. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hver kamp har jeg håpet på å vinne med x3 mål. No luck, og blir nok ikke det fremover nå. Blir spennende å se nå som de møter ordentlig motstand. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hver kamp har jeg håpet på å vinne med x3 mål. No luck, og blir nok ikke det fremover nå. Blir spennende å se nå som de møter ordentlig motstand. Kan du slutte å referere til deg selv som en del av laget..! Derp derp Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Her har dere vært aktive ser jeg. Kjågen! Og her snakker dere om klementiner/mandariner/sitron som befrukter...? Oooookkkkeeeyyyy.... Be healthy, be frukt! Frukt er sunt og digg! Yo! Ørliten sjanse for at jeg får bronkitt... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 @Altegutten: siste 10 min av NerdCast: GOTY. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dere har ikke fått se tatoveringen min i det siste, kom jeg nettopp på. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 1. Ta bilde 2. Legg det in på PC 3. Last opp på forum 4. ???? 5. Profit! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I'll start you off with a teaser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Blir spennende å se nå som de møter ordentlig motstand. Kan du slutte å referere til deg selv som en del av laget..! Derp derp De, ikke vi. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Blir spennende å se nå som de møter ordentlig motstand. Som de gjorde mot Sverige? Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I'll start you off with a teaser. Nicety nice Kan ikke huske Kirbyen. Er den ny, eller er det bare hukommelsen som svikter? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I'll start you off with a teaser. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nice! Likte Sylvanas. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har selv sett herligheten i levende live (uten farger), og etter min mening er Sylvanas er kronen på verket. Men det kan jo også være fordi jeg har et nærmere forhold til henne enn noen av de andre hun har tatovert. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Derfor du har vært mindre aktiv i perioder ja. Jeg stod bak Lars Monsen på bensinstasjonen for noen uker siden. Juhu. Jeg er i slekt med Lars Monsen. Vel, nesten, svigerbroren min er 3menningen hans. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kirby er ikke ny, men han var ikke særlig merkbar uten farger... Mer bilder: <- Vault Boy har nå farger. <- Knuckles er der nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Huge compliment. Tusen takk. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 @Altegutten: siste 10 min av NerdCast: GOTY. Ok! Hører nå. @Lakus: Jeg forstår hvorfor du snakker så varmt om dem, du blir jo nevnt selv @Eplefe: Stilig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg kan godt slutte og poste på siden deres slik at de ikke vil ha noen grunn til å nevne meg. Kommer nok likevel ikke til å slutte og snakke varmt om dem Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hehe for all del, jeg har registrert meg selv der nå. Men mottar ikke noe passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå