nubbiz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mange takk sjef. Dette skjedde på selveste NerdAlert.no, spesifikt deres siste podcast aka NerdCast. Anbefales! Hysterisk morsom podcast på norsk om spill og bullshit. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 En kombinasjon av to av mine favoritting og du tror ikke jeg hørte den dagen den kom ut? XD Var du på CC-konserten i Oslo i november? Hehe, kjekt å være på den sikre siden.. ;pNope, var på min første tur utenfor skandinavia da de var her Denne har jeg sett på alt for mange ganger nå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Velfortjent! Jeg hadde lyst til å gjøre akkurat det samme! Han se rjo på tv stakkaren! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg vet ikke hvem av dem som er verst... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 @crax2max: hvorfor det? Jeg klarer meg ikke uten lenger. Jeg bruker den for lite til det den er verdt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Gjør det. Det er det eneste rette. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mange takk sjef. Dette skjedde på selveste NerdAlert.no, spesifikt deres siste podcast aka NerdCast. Anbefales! Hysterisk morsom podcast på norsk om spill og bullshit. Hvor i podcasten? Jeg klarer ikke sitte stille og høre noen prate. @crax2max: hvorfor det? Jeg klarer meg ikke uten lenger. Jeg bruker den for lite til det den er verdt. Så bruk den for det den er verdt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hør på alt Altermann. Det er episk beyond belief. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Håndball på TV2. Gogogogogogoogogogoogogogoogogogogooogogogoggogoogogogogogoogogogoogogogogogogogoogogooggogogogogogoogoogogogogogogogogoggogogogogogogogogogog Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Sorry, jeg må ha noe å¨gjøre i tillegg. Og da mister jeg fokus på hva som blir sagt. Over 2 timer? Jeg skal klare å konsentrere meg i 5 minutter. Norge vs. ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Norge mot Nederland. 4-1 til Norge hittil. Lunde er åwsåme. Ellers så tror jeg aldri at jeg har hørt på verken radio eller podcast uten å gjøre noe annet. Jeg hører kun på slikt når jeg er på jobb eller lignende. Det er fantastisk til å få tiden til å gå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) @Errorizer: Ikke vær frekk! Ganske morsom de første 40 sekundene, så blir den bare trist. http://www.youtube.com/watch?v=uRMjfyJeQzk&feature=player_embedded @Lakus: Jo da, da kunne jeg hørt på det også, men nå har jeg i grunnen annet å gjøre, og jeg har ikke akkurat en jobb hvor det å høre på radio er et særlig godt alternativ. Med andre ord er det svært skjeldent at jeg har behov for å høre på noe bare for å få tiden til å gå. Endret 15. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) 8-1 til Norge 8-2 til Norge 9-2 til Norge 10-3 til Norge 11-3 til Norge Endret 15. desember 2010 av Lakus Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 11-3 til Norge. Må si jeg er veldig glad i Cataclysm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 12-3 Jeg spilte forøvrig sammen med broren til breivang i tre år. *huhei* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Som noen av dere andre må jeg ha noe å gjøre når jeg hører på podcast, og når jeg multitasker *handling* + podcast ender det opp med at jeg ikke får med meg hva som blir sagt. Er ikke så mye podcastlytting her i gården, nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 14-5. Zing. Jeg drikker balholm sin eplejuice og vil... legge meg, egentlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er derfor en god podcast inneholder nok dritt og kjattprat til at man ikke trenger å følge med til enhver tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå