Nøtte Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 jeg liker punktum. Det er en statement om at nå er settningen ferdig. Også ligner den på en klementin. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 En veldig liten klementin. Visste dere at klementiner med steiner er blitt befruktet av sitroner? Løstøser, altså... I love that lavender blonde, the way she moves, the way she walks, I touch myself, can't get enough. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Beklager Errorizer, jeg kommer ikke lenger enn til Kjågset. Kjågen er nesten like vanskelig som Eplefe og Lakus. @Eplefe: er ikke klementiner mandariner med sten? Altså befruktet av sitrontrær (noe jeg forøvrig visste). Noe som igjen betyr at vi ikke har mandariner i Norge, kun klementiner. Endret 14. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Visste dere at klementiner med steiner er blitt befruktet av sitroner? Jeg tror mandarin er ordet du leter etter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Visste dere at klementiner med steiner er blitt befruktet av sitroner? Jeg tror mandarin er ordet du leter etter Med tanke på at de ikke har eksistert i Norge siden 90-tallet? Nei. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva er da forskjellen på en klementin med steiner og en mandarin? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Klementinen er blitt befruktet av en sitron, mandarinen skal bare være sånn? Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Mmaky, akseptert. Forsåvidt totalt random informasjon som er tatt helt ut av all kontekst, men det er vel sånn det skal være Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg er random. 's what I do. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da skal jeg høre NerdCast og nyte ferien. Mmmmm. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Første dag med skolefri er den 23 desember for meg Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Visste dere at klementiner med steiner er blitt befruktet av sitroner? Jeg tror mandarin er ordet du leter etter Med tanke på at de ikke har eksistert i Norge siden 90-tallet? Nei. Joda de importerer faktisk mandariner fortsatt, men det skal nevnes at det er ikke så komersielt tilrettelagt. Bare spesial forettninger og restauranter som får tak i det. Grunnen til at de ikke selger mandariner mer er fordi det er for mye steiner i den i forhold til det det norske markedet Ønsker. Jeg skulle klart å fått tak i en mandarin men Prismessigsett så er det ikke verd det uansett. Men ja klementiner med steiner er bestøvet av sitron trær. man kan også se dette på steinene faktisk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ikke vet jeg om det var mandarin jeg spiste nå nettopp, men lære meg å snakke det, det skal jeg. Og over på noe helt annet. Jeg hater når serier slutter trist, men samtidig elsker jeg det. Jeg er rar. Og for å være skikkelig vingle-petter hopper jeg over på noe helt annet igjen. Forhåpentligvis blir det over nyåret et halvt år med journalistikk mens jeg skriver 30 sider skjønnlitterær tekst til opptak på litterært/forfatterstudium. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg våknet for tre kvarter siden fra min første Lucid'e drøm siden jeg begynte å interessere meg for emnet. Det var awesome i de 2-3 minuttene det varte. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg er syk igjen, men kan ikke forklare hva som er galt. Vet ikke helt selv utenom at jeg føler meg helt elendig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg vil ha fri i morgen. Må til frisøren. God bedring Crax2max Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg lurer litt på om jeg skal selge iPhonen, men det er bare at det er egentlig ingen andre mobiler jeg kunne ha tenkt meg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Jeg føler meg totalt awesome. Å bli kåret til Årets Nerdling gjør noe med deg. Og jada! Merkelig hvordan dette ikke virker like kult i virkeligheten. Endret 15. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 @crax2max: hvorfor det? Jeg klarer meg ikke uten lenger. @nubbiz: gratulerer! Hvor hentet du denne tittelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå