Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 En kombinasjon av to av mine favoritting og du tror ikke jeg hørte den dagen den kom ut? XD Var du på CC-konserten i Oslo i november? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 @Eplefe: God bedring! @Mokko: Velkommen til klubben. Du er nå et bedre menneske. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da ble vel alt mye skarpere tenker jeg. Nærsynt? I begynnelsen hadde jeg bare -0.25 og -0.50 også ble det gradvis dårligere. Nå har jeg -1,75 på begge øynene. Jeg vil også ha nye briller, siden de jeg har er så teite. Blir en del skarpere på litt avstand, ja. Har -0,75 på begge øyne, men det vil nok forverre seg en del etter hvert. @Alteffire: Takk for velkomsten. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Drittantivirus som fucker opp PC'en Endret 14. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) @Error: Mac (*haters gonna hate*) Kjøpte meg en vekkerklokke/radio/iPhone-dock/nattlys-dings i dag. Sinnsykt nice med radio på rommet igjen. Den i forsterkeren fungerer såvidt og den forrige radioen min gikk dukken for XX antall år siden. Dritdigg. Endret 14. desember 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det den det sto om på Teknofil.no eller noe sånt for en liten stund siden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Njæei, jeg tviler på det. Kjøpte den på Europris for 299 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hehe ok. "If you watch Cinderella backwards it's about a woman that learns her place". /b. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hentet mine nye hodetelefoner i dag og har testet de med litt musikk i dag. Strålende. Absolutt strålende. Den største overraskelsen derimot kom da jeg så The Elder Scrolls V: Skyrim teaseren igjen. Greia er at jeg har sett denne teaseren et utall ganger allerede og at det ikke er noe i den jeg ikke har sett, hørt eller lest om. Det hjalp ikke. Da jeg så den igjen nå nettopp med litt lyd i headsettet rant det en tåre ned fra mitt høyre øye. Jeg gråt! Den musikken som bygger seg opp på slutten kombinert med den perfekt rufsete stemmen til fortelleren er rett og slett dritdigg. Fy faen så dritdigg faktisk. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hentet mine nye hodetelefoner i dag og har testet de med litt musikk i dag. Strålende. Absolutt strålende. Den største overraskelsen derimot kom da jeg så The Elder Scrolls V: Skyrim teaseren igjen. Greia er at jeg har sett denne teaseren et utall ganger allerede og at det ikke er noe i den jeg ikke har sett, hørt eller lest om. Det hjalp ikke. Da jeg så den igjen nå nettopp med litt lyd i headsettet rant det en tåre ned fra mitt høyre øye. Jeg gråt! Den musikken som bygger seg opp på slutten kombinert med den perfekt rufsete stemmen til fortelleren er rett og slett dritdigg. Fy faen så dritdigg faktisk. Jeg liker stilen, jeg liker den veldig. B) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Om jeg ikke får dem til jul så skal jeg i alle fall kjøpe Shure SRH240 ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Lakus, du nevnte at du var i Sverige på søndag. I bildetråden ser jeg at du har candy, noe jeg forbinder med harryhandel. Du var ikke tilfeldigvis på nordby i tre-tiden (Tror jeg det var)? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ikke snakk om å bruke penger. Jeg er egentlig blakk for første gang på fire år eller noe. Feelsbadman.jpg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Vi kjøpte innpakningsutstyr (papir, rosetter, bånd, merkelapper) til 400 kroner i dag. :| Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Foretok julevasken i dag, måtte skure badgulvet for hånd med vasketue. Til dere som forsatt bor hjemme og ikke gjør slikt; Dette er rimelig høyt oppe på 'gud jeg skulle ønske jeg var unge igjen' listen over ting som suger. >_> Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du var ikke tilfeldigvis på nordby i tre-tiden (Tror jeg det var)? Yesyes. Trasket rundt der fra rundt totiden og frem til syv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Zealuu: Det er VIKTIG å pakke inn ting pent. :| Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Pøh. Aluminiumsfolie og pakketeip er minst like effektivt, om ikke enda bedre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da ser det litt ut som om vi har tatt noe ut av ovnen og bare gitt det til dem. "HER LOL RIBBE". Men neida, nå har vi awesomeawesome pakkepapir and shit. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ikke glem at en gave innpakket i aluminiumsfolie i praksis er to gaver i èn. Gaven i seg selv og en aluminiumshatt i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå