Nøtte Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva slags sider verserer du nå da Fornuftige ridder? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tja... Er ikke så lett å be andre om at de ikke skal falle for en. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Nettopp! Og jeg begynner å lure på om jeg er en weirdo som innerst inne vil at de skal det. :S Hva slags sider verserer du nå da Fornuftige ridder? http://myanimelist.net/profile/riderofreason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er vel så enkelt som å si at du er opptatt. Skriv det på profilen din. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det kunne vært verre RoR... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Var det en løsning mr. Myx? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Du mener jeg oppfordrer RoR til å fóre disse jentene som faller for ham til krokodillene? Altså, det er jo et potensielt luksusproblem at jentene faller for deg. Selvom det aldri er noe gøy å måtte si nei til en som vil være kjæresten din. Endret 13. desember 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Det er vel så enkelt som å si at du er opptatt. Skriv det på profilen din. Ja, må vel nesten det, men alle leser ikke profilene da. Synd det ikke er lov med flerkoneri, hah. Så du mener løsningen er å bli spist av en krokodille, du Mr. Myx ^_^ Det som gjør at dette er vanskelig er at jeg i det siste har blitt så usikker på meg selv, og hva jeg tenker og føler. Tar hele tiden meg selv i å lure på om jeg virkelig følte det jeg følte nettopp, eller om jeg bare tenkte at jeg følte det og handlet slik jeg vet jeg burde handle. Edit: Vet det er et luksusproblem. Edit2: Men jeg må vel bare si det rett ut at jeg har noen allerede. Jeg er ikke så dum at jeg bytter ut noe veldig bra, med noe som kanskje ikke er bra. Endret 13. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg mente at det "problemet" med at jenter faller for deg ikke er så ille og at det kunne vært verre + link til den artikkelen, der en stakkars fyr ble dratt ut av kajakken sin av en krokodille og sannsynligvis spist. Velge mellom de to tingene er rimelig lett. Nå legger jeg meg. Endret 13. desember 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Haha, sant nok. Nå sa jeg i alle fall fra om hvordan situasjonen er, så er jeg sikker på at hun vet det. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sang til RoR: http://www.youtube.com/watch?v=jItz-uNjoZA Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hahahahahahaha! XD Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da har jeg snakket med Vrengtpolvott og han har dessverre ikke tid til å fikse julekaraoke i år Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Pft, old news. Pratet med ham i går. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men i motsetning til deg tenkte jeg at siden det er flere her som har snakket om det er det greit at alle får vite det. Starter du en tråd? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 I love little girls, they make me feel so good. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen som blir med på kjøpe en romferge for 1,7 milliarder eller mer ? http://www.craigslist.org/about/best/orl/1737878952.html Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg tror jeg klarer meg uten, men ellers takk Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hadde ikke vært fornuftig å investere i et romskip O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå