Craxmerax Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) snip Er det mulig? Det burde ikke være mulig. Som jeg sa, vi har alltid tilgang til internett, bare at vi som regel ikke får lov til å bruke det. Endret 13. desember 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg ser ikke poenget med at Internett ikke skal være tilgjengelig. Eneste argumentet må være at det er mulig å kommunisere, men IM-klienter fungerer etter at nettet er stengt på vår skole. Håpløst. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Vi fikk aldri bruke internett, hverken under tentamener, stiler, eller prøver. Vi forberedte oss på forhånd og måtte rett og slett pugge infoen vi hadde funnet. Under mattetentamen på slutten av 10 lagde vi en perm med formler og diverse i to dager før tentamen og den ble kontrollert av en lærer eller sensor. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Vi får aldri bruke nettet under stiler eller andre former for prøver vi heller. Men vi får som oftest (under langsvarsoppgaver/stiler) ta med alt av notater eller papirer vi vil. Grunnen til dette er vel å hindre kommunikasjon. EDIT: Leif. Endret 13. desember 2010 av Mokko Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det skal, selvsagt, ikke være Internett under prøver. En smule rar logikk å spore hos norsklæreren min der. Når vi hadde faktaprøve, hadde hun ikke stengt nettet. Når vi har skriveøkter, ja da har hun stengt nettet. I tillegg har hun vært så smart å ta på planeringskogtroll på tekster vi skal levere flere ganger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Når jeg gikk på videregående hadde vi ikke internett. Det vil si, kanskje 20 PC'er med nettilgang delt på ca 400 elever. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Gamlefar. Du ble vel også prylt på stumpen når du kom for sent til timen regner jeg med. Edit: Har så lyst til å game WoW Meh, meh mehh Endret 13. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvorfor kan du ikke det da? Jeg har fått meg trial-konto på WoW jeg gitt.. Stress å treffe på en level 8 når jeg er 6 selv. -_- Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Gamlefar. Du ble vel også prylt på stumpen når du kom for sent til timen regner jeg med. Nei, takk og lov! Men er tross alt ~10 år siden da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ahhhhh, det føles så godt å være til trøst og hjelp for andre. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det føles enda bedre med to kilo godteri i fanget. Det er sant! Og Eplefe (jeg ser du leser); Gårsdagens var flott, men puppene var litt for små for meg og tatoveringene var muligens litt "en her og en der". Ellers var hun nydelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg ønsker meg ny kjeksbox. God natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Var nettopp ute og så to stjerneskudd midt over Oslo. EDIT: Leif. Endret 13. desember 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er meldt meteorittregn i natt. Det største showet er ventet fra 00:00 og utover, men det vil være mer aktivitet enn vanlig i flere timer både før og etter. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Vet det, var derfor jeg stakk ut i 5 min og så. Dette er et årlig meteorittregn som alltid inntreffer i kveld. Jeg mener å huske at Knut'ern sa på NRKs nyhetssending at det var størst aktivitet kl 22, men jeg kan huske feil. Endret 13. desember 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Vel, det jeg leste var i VG; så ikke ta mitt ord på det Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 A Very Potter Musical er fantastisk! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dritt! Hva er det jeg roter meg opp i.Huff. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dritt! Hva er det jeg roter meg opp i.Huff. Hva skjer? For kanskje 30 minutter siden var jeg ikke så veldig trøtt, men nå er jeg trøtt som bare det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det som skjer er at jeg lurer på om jeg er for snill. >< Enda en som begynner å falle for meg. Liker ikke disse situasjonene, hva sier jeg, har jo ikke lyst til å såre henne, men ser ikke hvordan jeg unngår det. Huff, livet mitt har blitt rene tv-dramaet etter at jeg meldte meg inn på den siden. :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå