Lakus Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Her kommer jeg hjem fra Sverige og hva er det jeg ser? Sverige som banker Norge i håndball? Skammelig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Lenge siden et plaster har vært så turn-off Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Er da bare søtt at hun har prinsesseplaster på kneet? ^___^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Okei da, motivet var litt sjarmerende. Skitrennene rundt derimot. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Lakus, hvor i Sverige var du i dag? Ellers må jeg takke den som linket denne: Sivert Høyem – The House Of The Rising Sun her for noen uker siden. Tror det var Altiboy. Feteste coverlåten ever Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg liker ikke folk med mange tatoveringer over hele kroppen. Skal du ha får du jaggu meg samle dem.Altså, det er tatoveringene jeg ikke liker, folka kjenner jeg som regel ikke. Det var meg Errorizer! Elsker den selv, kjøpte den til og med på iTunes. Endret 12. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Altegutten er en konservativ familiemann. Og det mest radikale han gjør er å kjøpe coverlåter over iTunes. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) En familiemann uten familie, vel og merke. Så vidt jeg vet, naturligvis. AltF4, I'm your son. Noooooooooo! Endret 12. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Så vidt jeg vet også, utover foreldre og søster og sånt. Og Errorizer da, bastarden jeg bare måtte ta vare på. Testet meg i sta, jeg har en mental alder på 44. Camelo del Madres utsagn om at jeg er gammel, konservativ og hører på P2 begynner å bli skremmende reelle. Endret 12. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvor tok du den testen hen AltF4? Altså, gi meg en link, for jeg fikk lyst til å teste også. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Mener å huske at jeg har en mental alder på 26 eller noe slikt (ifølge en internettest, selvfølgelig). Endret 12. desember 2010 av Mokko Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg fikk forøvrig samme score mentale alder som AltF4. Endret 12. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvor tok du den testen hen AltF4? Altså, gi meg en link, for jeg fikk lyst til å teste også. This! Vedder på jeg havner på 60 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Linky linky Forsåvidt har ingen oppdaget mine ekstreme forumninja-skills. Og, når jeg ser videoen i denne nyhetssaken (clicky) kjenner jeg at fordommene kommer. Hadde vært så mye enklere hvis vi bare kunne pella ut hele gjengen, men er jo nødvendigvis ikke at alle fra midt-østen er terrorister. Langt i fra selvfølgelig. Rumenere derimot, er et pakk. Driver med organisert tigging hele tiden, utgir seg for å være bøssebærere osv, men det er jo en annen sak Endret 12. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 AltF4 oppdaget det. Men han måtte jo ha visst det lenge. Og jeg selvfølgelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva på oppdaget jeg? Var en app til telefonen ved navn "Mental Age". Gratis var den også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fant nettopp ut at siden klokken 15 i dag har jeg ikke spist noe annet en polarbrød (uten pålegg), godteri og potetgull. Wait, what? :o Kanskje ikke min sunneste dag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Polarbrød er digg da. http://www.okcupid.com/profile/HarryHarrison - Julian Assange på nett-sjekker'n. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fant nettopp ut at siden klokken 15 i dag har jeg ikke spist noe annet en polarbrød (uten pålegg), godteri og potetgull. Wait, what? :o Kanskje ikke min sunneste dag Du aner ikke hvor mange slike dager jeg har, minus godteriet da. Huff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå