nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dagens zombier er jeg ikke spesielt fan av, men old school zombiene som ikke kunne løpe, sprette og hoppe tau. Eurosport? Tror aldri jeg har sett på den kanalen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Eurosport sender sjeldent noe som faktisk er greit å se på. Nå har de sendt mye Snooker, siden det er et slags mesterskap elns og det synes jeg er kult å se på. Nå sender de curling... Med mindre det er Norge som spiller, så er curling svært kjedelig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva er forskjellen på Snooker og biljard? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Snooker. Den vanlige biljarden som de fleste spiller er vel det som kalles Eight-ball. Når jeg tenker på å spille biljard så er det Eight-ball, som på en måte regnes som biljard for de fleste tror jeg. Endret 9. desember 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det motsatte av spontan er indusert, i tilfelle noen fremdeles lurte. 8D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Så mye på snooker før faktisk! Æsj drømte om ei jente i natt og nå klarer jeg ikke å ikke tenke på henne. Hate it when that happens! Det et så irriterende. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Følelser i drømmer er en BITCH. I en drøm kan du ha kjent partneren din hele livet, men når du våkner er de borte. Følelsene dine er jo basert i hjernen din, så når hjernen din sier at denne personen har du kjent i ti år så føles det gjerne sånn også etter du har våknet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Uhm, er det normalt å drømme om jenter som du forelsker deg i, i drømmen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Følelser i drømmer er en BITCH. I en drøm kan du ha kjent partneren din hele livet, men når du våkner er de borte. Følelsene dine er jo basert i hjernen din, så når hjernen din sier at denne personen har du kjent i ti år så føles det gjerne sånn også etter du har våknet. Akkurat sånn! Forbanna dritt. @Errorizer: det føles nesten som er forelskelse, men logikken tilsier at det slettes ikke er sånn. Men for meg føles det nesten ekte ut. Aldri opplevd det? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg blir forbannet -.- Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Elsker konseptet til warsoup, som det var en video fra på gamer for litt siden. Gleder meg til beta Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Følelser i drømmer er en BITCH. I en drøm kan du ha kjent partneren din hele livet, men når du våkner er de borte. Følelsene dine er jo basert i hjernen din, så når hjernen din sier at denne personen har du kjent i ti år så føles det gjerne sånn også etter du har våknet. Akkurat sånn! Forbanna dritt. @Errorizer: det føles nesten som er forelskelse, men logikken tilsier at det slettes ikke er sånn. Men for meg føles det nesten ekte ut. Aldri opplevd det? Nei, det har jeg faktisk ikke. Errorizer var forresten litt nifty Endret 9. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fortsatt bare en som vil bli med på innendørs paintball?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Utendørs er det som gjelder. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Joda men jeg tenkte litt mer sånn i Februar mars en gang at vi samlet en gjeng for et treff lignende greier og skøt litt på hverandre og koste oss! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Joda, jeg ser at det kanskje er litt kaldt i februar, men det er latterlig dyrt å spille innendørs kontra utendørs. Vi betalte rundt 300 kroner og fikk løpe rundt i skogen så mye vi ville. Det vi i bunn og grunn betalte for var ballene, som kostet 150 kroner per 200 stykk. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Når du spiller ute i -15 (noe som Laland og meg gjorde en gang) så sprekker ikke ballene og det er utrolig mye mer smertefult å bli truffet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 hehe veldig sant men jeg tenker på at når vi spiller innendørs så kan folk helt ned i 13 være med i stede for 16 og oppover slik at vi får samlet flere folk og kan kanskje presse prisene litt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Når du spiller ute i -15 (noe som Laland og meg gjorde en gang) så sprekker ikke ballene og det er utrolig mye mer smertefult å bli truffet. Gummikuler sprekker ikke noe mer Men jeg er med. Paintball er awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå