AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg Xifi, jeg klarer ikke tenke så klart så seint på en onsdag Anon er jo "chaotic good", jeg er mest overasket over at det faktisk eksisterer nok vilje i /b til å gjennomføre noe slikt igjen. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk for link! ^_^ Angående Wikileaks er jeg litt usikker, men jeg tenker jeg holder med anon fordi de i mine øyne gjør en god payback. Det PayPal, Mastercard osv. driver med er jo helt ute på jordet. (ikke noe offence mot bønder selvsagt.) Du snakker om en reaksjon som trenger energi tilført for å skje? B sparker oppover. Det er approved- Jepp, akkurat som du sier, tilført energi, uten at den fortsetter etter det, men man må fortsette å tilføre energi for at den skal reagere videre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Argh. Jeg biter mer nesten i leppa. Jeg er så nær ved å komme på ordet, men det går ikke :S Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ilomilo kræsja kjeksboxen min igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker at vi har våre egne memer. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker at ethvert bilde av Lakus kan bli gjort om til et meme i seg selv. <.< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Nei, jeg får legge meg, ser dobbelt. God natt! Endret 8. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og det slitsomme er i etterkant det kuleste. Å lære seg å hate noe innmari er noe langt flere mennesker burde gå gjennom. Amen, brother! Kan være blodslit til tider, men når man i ettertid sitter og tenker på hva man faktisk er i stand til, så er det en god følelse. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 4chan har fått youtube videoer integrert..... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Verden er tullerusk. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 God natt indeed, forumitter. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 God natt ja. Skal lese litt twd nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At det går an. Neste gang jeg har en dårlig dag skal jeg banke en diplomatsønn 20 ganger. Jeg hater at pcn min er død... Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da var man ferdig med engelsken, og jeg har gått gjennom to ganger (powerpoint). Problemet her er at det er for lite, for jeg sier fortsatt alt for mye "ehh, øhh", så det blir vel til å stå opp 6 i morgen og øve da. Yay! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Og da var The Walking Dead Compendium 1 lest, altså fram til issue #48. Tror jeg skal vente til Januar og kjøpe Omnibus 3 istedet for å kjøpe Book 5 & 6. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har aldri vært spesielt fan av zombier, men har lyst til å se serien da. Bare for å se hva alt føsset rundt TWD er. Snooker på Eurosport får meg bare til å ønske meg et biljardbord enda mer. Vil ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå