AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Og det slitsomme er i etterkant det kuleste. Å lære seg å hate noe innmari er noe langt flere mennesker burde gå gjennom. Endret 8. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vaine, det var du som hørte på "The Perfect Circle", ikke sant? Hva er det beste albumet deres, etter din smak? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mer de Noms vil jeg si, men var ikke meg du spurte. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og hvis jeg skal si: "En militær, økonomisk og kulturell gigant" på engelsk, hva er den korrekte oversettelsen? "A militant, economic and cultural giant"? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Bruker vel military der gjør man ikke? Endret 8. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Var det jeg også tenkte i starten, men "A military giant" høres litt rart ut mener jeg. Kan jo for all del være rett Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Mwahahaha Endret 8. desember 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Endret 8. desember 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tenkte du ville like den ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det noen som hater å få Deja Vu? (har ikke tilgang til shortcuts med prikker og sånn) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hater å tape The Game. Å se den frasen der for x'te gang er bare koselig. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Vaine, det var du som hørte på "The Perfect Circle", ikke sant? Hva er det beste albumet deres, etter din smak? Mer De Noms ja. Med The Noose og Brena som favorittsanger. (Vet at The Noose er fra Thirteenth Step) Hører ikke så mye på de nå for tiden, da det går mest i det signaturen min linker til. Endret 8. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Halla, noen som tilfeldigvis vet hva det motsatte av spontan er, da tenker jeg ikke på ikke-spontan ;] Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Godt mulig, men vet ikke om det strekker helt til om du ser på spontan som i en spontan reaksjon (kjemi). Altså hvis reaksjonen ikke er spontan. Var for så vidt læreren min som lurte på det først, men jeg begynte å lure litt selv. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=779072&st=48980 Prøv der. -- Synes forsåvidt denne Operation Payback-greia er litt festlig. PayPal,Visa og Mastercard er alle fucked, pluss noen andre mindre sider. Jeg (tror) jeg heier på Wikileaks, og jeg synes forsåvidt anon gjør en god gjerning, uten at det kanskje er formålet deres. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du snakker om en reaksjon som trenger energi tilført for å skje? B sparker oppover. Det er approved- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå