Rider of Reason Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ah, ja vi hadde det i kjemi. Hva er det du studerer forresten Gormegutten? ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg går første år av informatikk: programmering og nettverk. Ett av fagene vi har er matte, men jeg har ikke fått så mye ut av forelesningene Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10012271 Første kommentaren ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg slipper å møte til sesjon del 2 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Cool. Fikk du svar i posten i dag? Tviler på at de gidder å hanke meg inn, nå som de må dra inn jentene også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dere hadde bare hatt godt av det. Army'n var kos. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei fy, det klarer jeg bare ikke forestille meg er mulig. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) AltF4 skulle si meg noe så sa han "Nei glem det, du blir bare sur". Erre muuulig!? Endret 8. desember 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg fikk fritaksbrevet på bursdagen min i fjor. Aldri vært så lettet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg var vel egentlig ganske sikker på at jeg ikke kom inn. Dårlig kne ftw! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tviler ikke på at militæret lærer deg en del gode kvaliteter, men å slite og ha det jævlig et helt år av livet sitt er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Norge gjør kort prosess med Slovenia. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg bare nevnte at jeg hadde hatt allergisk reaksjon til veps da jeg var liten så var det ut. Gjorde meg ikke så mye. Tror de fleste blir valgt bort nå til dags. Endret 8. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 AltF4 skulle si meg noe så sa han "Nei glem det, du blir bare sur". Erre muuulig!? Pfffft. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En god venn av meg spiller i et semi-seriøst band, jobber med å bli tatovør, og har ellers mange gode ting på gang i livet. Mannen sliter med migrene og brukte det som grunn til å søke etter fritak, men jaggu skulle de dra ham inn, til tross for legeerklæring. Det er bare latterlig med tanke på at vi har mennesker som vil inn, men nektes. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 25k blir innkalt til sesjon del 2. Jeg går utifra at dette inkluderer både jenter og gutter. Det vil si at ca. 35k ikke blir innkalt. Av de 25k som blir innkalt til sesjon del 2, må 10k avtjene verneplikten. Jeg går utifra at de fleste er menn, og det er derfor rundt én tredels sannsynlighet for å bli innkalt til å avtjene verneplikten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Militæret er forresten fantastisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Meh, militæret vil ikke ha meg, og jeg vil ikke være hos dem, så da er vi fornøyde. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hehe, jeg trengte ikke møte til første sesjon en gang. ^_^ Edit: Men hadde jeg ikke sluppet så hadde jeg nektet. Endret 8. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Militæret er forresten fantastisk. Helt enig, det spenner fra gørrkjedelig til kult og slitsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå