Einride Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er vel strengt tatt bare om man bor midt på Danmarksplass. Phew, godt eg berre jobbar der! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, litt kjipt det også Men du slipper jo å flytte, du må bare bytte jobb 8D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva jeg gjorde mens jeg ventet på bussen på vei hjem fra jobb? Sto og snakket om krigen med GT Sara. Morsomt faktisk! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 GT Sara? Og jeg har selvfølgelig fått et dataproblem. Skal bort til helga, så tenkte at det var greit å slenge noen spill over på DSen til lillesøsteren min, men så vil ikke PCen finne USBen. Det vil si at det ikke står noe på "My computer" men på "Driver managment" finner jeg den. Meh Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som vil skaffe en finfin juleavatar til meg? Trenger ikke å ha noe med det jeg har nå, men vil hadde likt en med Richard fra LookingForGroup, men først og fremst bare en juleavatar. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Endelig så kunne jeg ta av den helsikkes bandasjen på hånda:) har renset opp i såret og satt på plasert over stingene nuh så får håpe at det holder seg en liten stund til i hvertfall Også har jeg vært ute og handlet julegaver i dag til både secret santa og mine to nieser og pappa. Nå mangle rjeg bare mor og søster så er jeg i boks med årets gaver Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som har lyst til å skaffe en finfin juleavatar til meg? Hadde vært kul med en som hadde med Richard fra LookingForGroup, men vil først og fremst bare ha en juleavatar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva skjedde meg hånda di, Nøtte? Skar du i feil kjøttbit? Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor mye tror dere jeg får for en pent brukt xbox 360 elite? https://prisguiden.no/produkt/69222 Billigste (nye) på prisguide koster 1750,- Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis jeg tolker det jeg leser riktig så feila 29% av elevene i ett av emnene jeg tar, på de obligatoriske oppgavene som kreves for å ha muligheten til å ta eksamenen som er i morra. O_o Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, nesten like ille som eksamen i Kalkulus 1 vi hadde på universitetet. Over 60% fikk stryk. ^^ Og kun 2% fikk B eller A . Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, nesten like ille som eksamen i Kalkulus 1 vi hadde på universitetet. Over 60% fikk stryk. ^^ Og kun 2% fikk B eller A . En god kompis av meg gikk gjennom hele VGS med 6 i matte uten å gjøre lekser en eneste gang (og det etter kunnskapsløftet), han stryker nå i kalkulus. Det skal vistnok være helt jævlig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva skjedde meg hånda di, Nøtte? Skar du i feil kjøttbit? Nei jeg bomma på smøret og tok midtre langfinger på siste leddet diagonalt utover mot negelen Klarte nesten og skjære helt ned til beinet! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Broren min gikk på idrettslinja (en linje hvor det generelt sett er veldig mange som er lei av skolen). Når de hadde tysk-eksamen (husker ikke om det var muntlig eller skriftlig) var det 6 stykker blant 20 elever som ikke fikk stryk, hvorav fire var jenter Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kommer selv sannsynligvis til å stryke på noen av eksamenene... men har en ekstra sjanse uti januar så da blir det en del øving gjennom jula... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 En god kompis av meg gikk gjennom hele VGS med 6 i matte uten å gjøre lekser en eneste gang (og det etter kunnskapsløftet), han stryker nå i kalkulus. Det skal vistnok være helt jævlig. Jepp, men som fysikklæreren min på VGS hele tiden sa, så er nivået på undervisningen i norsk grunnskole dårlig, og VGS knapt bedre, derfor sliter mange når de kommer til universitetsnivå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Kvaliteten på undervisningen på universitetet varierer og, forskjellen er at man har mange hjelpsomme gruppelærere etc der, som kan gjøre opp får dårlige forelesere Endret 8. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hjelpsome gruppelærere, på universitetet? Hmmm, kan ikke si det var så forskjellig fra VGS på det punktet. Edit: Ah, når du redigerte det skjønte jeg hva du mente. ^_^ Endret 8. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Heh, /b har kræsja hjemmesiden til MasterCard med et DDOS-angrep i dag. Man truer visst ikke WikiLeaks uten bråk! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hjelpsome gruppelærere, på universitetet? Hmmm, kan ikke si det var så forskjellig fra VGS på det punktet. Edit: Ah, når du redigerte det skjønte jeg hva du mente. ^_^ Hehe, ja skrev dårlig. Men jo i fagene jeg har så er det både gruppetimer ledet av masterstudenter etc og forelesninger. Noen forelesere er veldig gode, andre ikke så mye... Angående Mastercard-angrepet (ikke et alvorlig angrep riktignok): "Anonymous, which claimed to have carried out the attack, is a loose-knit group of hacktivists, with links to the notorious message board 4chan." http://www.bbc.co.uk/news/technology-11935539 litt tidig ja. Endret 8. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå