AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gleder meg til den kommer på blu-ray. Kommandør Treholt og Ninjatroppen kommer i januar, jeg gleder meg så jeg blir varm helt ned til sokkene. Nå må jeg legge meg. God natt! Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den til-fra lappen er en fin fin måte å se hvor mange drittunger det finnes på nettet, bleh. Jaja, lat som du er tøff og hard og ikke synes det er morsomt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan er det med folk her og et bli med på paintball eller indoor paintball på megazone? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan er det med folk her og et bli med på paintball eller indoor paintball på megazone? Jeg har akkurat brukt en liten formue på utstyr og er klar Jeg skal bare få bytta inn noe greier på markøren min. Skal spille på Sniper i drammen men er åpen for annet også selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg har da ikke utstyr men de har sånn paintball med gummiballer hadde vært kult å teste. er lov for de under 18 og med tilatelse fra foresatte da.. vurderer sterkt og kjøpe utstyr da. men har jo absolutt ingen og spille med så se rikke vitsen i det riktig enda. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=j51GUfjYwyQ Fantastisk låt. Og med det sier jeg god natt, :3 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg har da ikke utstyr men de har sånn paintball med gummiballer hadde vært kult å teste. er lov for de under 18 og med tilatelse fra foresatte da.. vurderer sterkt og kjøpe utstyr da. men har jo absolutt ingen og spille med så se rikke vitsen i det riktig enda. Jeg vurderte lenge, men har 2 stk på jobben som er med i klubb og spiller. Etter å ha hørt litt med de om treninger og sett noen youtubefilmer så kjøpte jeg utstyr. Inne bruker man bare gummiballer(eller reball som det heter). Det som er litt kult er at for under 2000.- kan du fa markør, lufttank, maske og magasin. Disse markørene er fra Tippmann og er veldig driftsikre. Moroa starter virkelig når man spiller ute. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 joda har jo spilt mange ganger men har aldri funnet noen som driver med det fast liksom. Men du holder til i drammens området og trener der? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 joda har jo spilt mange ganger men har aldri funnet noen som driver med det fast liksom. Men du holder til i drammens området og trener der? Har ikke startet ennå, men jeg kommer til å trene i drammen og jeg bor her ja Så da kan man jo sikkert ordne et treff så jeg får fragga deg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 heheheja det finnes jo muligheter ;D skal vel alltids klare å male deg også ;D Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kunne godt tenkt meg paintball-treff (hoho, see what I did thar?) men er lite kin på å kjøpe utstyr. Er vel fullt mulig å leie, men hvor mye koster det? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da var "The walking dead" sett ferdig God natt... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 om vi går for megazones innendørs alternativ så koster det 275 kr for to ganger 15 min med fun ;D Fordelen er all moroa uten all malinga! Også kan folk helt ned i 13 år være med med tillatelse fra foresatte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 19 kuldegrader ute. Om jeg gleder meg til å stå å vente på bussen? Mjæææ Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Her er det heldigvis bare -4c. Dessuten får jeg skyss med madammen i dag ettersom hun har forelesning samtidig som meg. \o/ Win. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Høres godt ut. Her står toget fast uten strøm. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 I dag hadde vi bare 10 kuldegrader. Hadde 20 igår :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vi har bare minus en. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Men dere har så mye forurensning at dere blir anbefalt å flytte. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er vel strengt tatt bare om man bor midt på Danmarksplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå