Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg klarte nettopp å fornærme både katten min og forloveden min. Samtidig. Uten å prompe. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei, du skapte ikke negativ stemning. Fant det meget underholdende. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Trodde du du hadde bestilt bra bøker? ZI-motherfucker-NG Retningslinjene punkt 2.3 - Posting Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning. Krabb tilbake til kataklysmen din du som den inngrodde mosadott der du siter å sutter på pattene som sitter på den såre melkekua som heter Blizzard med en hånd nedi potetgullpåsan og den andre på musa i det derre drittspillet. Alle som spiller WoW er single kvieste nerder og en skam for samfunnet. Tror jeg brøyt samtlige retningslinjer du postet der eller? Skal vaske do jeg nå. Gud som jeg lo. Endret 7. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Setter inn tekst her, slik at jeg ikke bryter følgende retningslinjer: 2.2 - InnleggSpam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 1.1 - Brukerkonto * Det er kun tillatt å ha en brukerkonto på forumet. Det er med andre ord ikke tillat og ikke ha en bruker på forumet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så du bør forlate forumet straks Lakus! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Men jeg har allerede en bruker og er dermed innenfor retningslinjene. Det nevnes forsåvidt ikke noe om det er lov å gjøre noe med denne brukerkontoen, men kun at det er tillatt å ha en. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så du bør fortsette å poste straks Lakus! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 1.1 - Brukerkonto * Det er kun tillatt å ha en brukerkonto på forumet. Det er med andre ord ikke tillat og ikke ha en bruker på forumet. Den setningen burde endres til "Det er kun tillatt å ha én brukerkonto på forumet.". Sånn som det står nå er det bare lov å ha en brukerkonto her, dvs. ikke lov med moderatorkontoer eller andre mystifistiske versjoner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Send PM til administrator eller start en tråd Chime er egentlig utrolig kult! Endret 7. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Og når ble det ulovlig å ha sex uten kondom? Har du ikke hørt det? Det er regjeringens nye tiltak for å gjøre noe med behovet for barnehageplasser. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jævlene vil ta fra meg jobben. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 :unsure: Ehem, håper p-piller er godtatt som en erstatning. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 >.< Regner med at det er flere enn meg som har prøvd dette... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rein flaks og en kleshenger. Det holdt i massevis i gamledager. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 https://www.dnbnor.no/privat/kampanjer/julekalender2010.html It's back! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) >.< Regner med at det er flere enn meg som har prøvd dette... Faktisk ikke. >_> https://www.dnbnor.no/privat/kampanjer/julekalender2010.html It's back! 'you just lost the game', lol. Den til-fra lappen er en fin fin måte å se hvor mange drittunger det finnes på nettet, bleh. Endret 7. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 >.< Regner med at det er flere enn meg som har prøvd dette... Faktisk ikke. >_> Jeg har vært våken i et døgn nå fresten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nå står jeg på lappen! Og Trololololo lololo hahaha Noen av oss? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Leste ringenes herre når jeg var 11, på norsk da. Trolljegerne var awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå