Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hyggelig at andre finner kjærligheten, men for min egen del synes jeg det bare er deprimerende, for det gjør min egen situsajon mer frustrerende.

Den ene personen jeg vil være med er opptatt med en annen. :(

Finnes det flere slike sider som Chicken on a Raft? Foruten om Leekspin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Cloud: helt enig! Og jeg vet om fler slike, men da må jeg gi meg en økning i advarselsnivået og det gidder jeg ikke.

men jeg syns chicken om a raft var herlig jeg også!

@nubbinator: jeg skriver aldri eget brukernavn så det vet jeg egentlig ikke.

Lenke til kommentar

@Cloud: helt enig! Og jeg vet om fler slike, men da må jeg gi meg en økning i advarselsnivået og det gidder jeg ikke.

men jeg syns chicken om a raft var herlig jeg også!

Wat? Du må gi deg selv en økning i advarselnivået? :wacko:

XD Den har snart stått på i en time og et kvarter... :love:

Lenke til kommentar

Trodde du du hadde bestilt bra bøker?

ZI-motherfucker-NG

Retningslinjene punkt 2.3 - Posting

Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning.

@nubbiz: Å voldta noen uten kondom er jo verre, da man kan overføre STD-er, samt gjøre offeret gravid.

Lenke til kommentar

For all del, ja, jeg er helt enig med deg. Men måten jeg tolket overskriften på så var han siktet for voldtekt, siktet for å presse en dames bein opp og siktet for å ha sex uten kondom. Som om det var 3 separate handlinger, hvor bare den første var voldtekt.

Lenke til kommentar

Trodde du du hadde bestilt bra bøker?

ZI-motherfucker-NG

Retningslinjene punkt 2.3 - Posting

Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning.

Krabb tilbake til kataklysmen din du som den inngrodde mosadott der du siter å sutter på pattene som sitter på den såre melkekua som heter Blizzard med en hånd nedi potetgullpåsan og den andre på musa i det derre drittspillet. Alle som spiller WoW er single kvieste nerder og en skam for samfunnet.

Tror jeg brøyt samtlige retningslinjer du postet der eller?

Skal vaske do jeg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...