Vaine Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) I såfall er det jævlig mange spesielt skoginteresserte her i verden. Endret 7. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, jeg sier jo verden er tullerusk Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ah, nå har jeg skjønt alt! Grunnen til at enkelte her inne ikke liker Ringenes Herre, er fordi de er for tungleste for dem! Altså, de som ikke liker bøkene, har tydeligvis ikke høy nok intelligens til dette. Selvsagt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, skog er tunglest. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg liker Ringenes herre, men ikke like intenst som mange andre, og jeg er tydeligvis intelligent nok til å ha lest dem da jeg var tolv. På engelsk. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) @nubz: Usaklig. Endret 7. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 @Vaine: Les den med litt ironi. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 @Vaine: Les den med litt ironi. Boken eller innlegget ditt? Nå er jeg en av de som faktisk liker skildring av skog slik Tolkien gjør det, så ironi er nekt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Høhø, begge? Neida, jeg respekterer at andre liker verket. Liker selv andre tekster fra Tolkien meget godt. Men enkelte ser ut til å ha det samme forholdet til Tolkien som jeg har til Jobs Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ingen ny mobil i dag heller, og den ble vist sent i går jaja. Må vel vente litt lenger før jeg får min Desire HD. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg syns vi skal lage vår egen julekalender. Med Svartnissene Kvele, Knuse, Kverke og Voldta. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg liker Ringenes herre, men ikke like intenst som mange andre, og jeg er tydeligvis intelligent nok til å ha lest dem da jeg var tolv. På engelsk. At man må være intelligent for å lese bøkene var naturligvis en spøk, men det skjønte du sikkert. Ville bare ta litt igjen for alle gangene folk har disset bøkene som skogskildring Jeg leste forøvrig Silmarillion for første gang da jeg var 11 år gammel. På norsk, riktignok. Endret 7. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Svært så produktive dere har vært da. Jeg våknet klokka 9 i kveld etter å ha sovet bort hele dagen... Jeg har en slags underlig blandet følelse av ulykkelighet og stormforelskelse. Yes yes but but it's not only only. Er du hypp på Petter Solberg!? Fakta fra verden Gud bevare meg vel nei! *grøss* Det var noen som skrev noe han tilsynelatende hadde sagt om at det ikke er the fart that kills, it's the smell, så da fulgte jeg opp med et annet sitat. Petter Solberg er ikke mann nok for meg. Solberg blekner enormt mye i forhold til han jeg er stormforelsket i. Hva er det jeg leser!? Fridde Zealuu til deg Eplefe og du svarte ja? Gratulerer!!!! Mitt inntrykk av dere er at dere er skapt for hverandre. Gratulerer så mye igjen! Den Chicken on a Raft var genial. Endret 7. desember 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Aha det glemte jeg. Gratulere Eplefe . Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg på den andre siden var for treg i hue til å lese gjennom den første boka ;-) Faen ikke dum du Gormeri Gormera. Sier meg enig med Lakus her. Jeg så ikke programmet selv men jeg kan ikke se hvordan et program om sex kan være farlig på noe vis. Om folk får svar på det de lurer på eller blir inspirert til å piffe litt opp i heimen er det bare bra syns jeg. Sex har tross alt kommet for å bli. @Gormerero: Herlig video! Men Eidsvoll med "d"? Makan. Du liker brukernavnet mitt ? Endret 7. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, skog er tunglest. Jeg har nå hørt på Chicken on a Raft i 16 minutter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tusen takk Cloudemyx og Bloodlines ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det var sant, gratulerer! Jeg regner med at dere tar et lite forumtreff-bryllup i etterkant? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kek. YES, det må skje Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 @Gormerero: jeg elsker de fleste brukernavn, særlig de som er lette og/eller morsomme å skrive om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå