Error Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Vrææl, jeg har lyst til å spille Cataclysm. Føler meg som en alkoholiker med abstinenser! Hadde jeg bare hatt disiplin nok til å holde meg til 1-2 timer per dag Edit: http://www.youtube.com/watch?v=5kflCLshkOg Ahhh, denne sangen = fred Endret 7. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Uhm. Noe nytt med den pcen som var død, forøvrig? Den vil ikke skru seg på. Står bare på velkomstskjermen og kommer ikke til desktopet. Den ble sånn helt ute av det blå. Den funket dagen før også dagen etter når jeg skulle skru den på så var den sånn. Dritkjipt... Får vel prøve å sende den til repp. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vrææl, jeg har lyst til å spille Cataclysm. Føler meg som en alkoholiker med abstinenser! Hadde jeg bare hatt disiplin nok til å holde meg til 1-2 timer per dag Edit: http://www.youtube.com/watch?v=5kflCLshkOg Ahhh, denne sangen = fred Næmmen! Jeg føler meg hjemme. Og Vaine, fantastisk låt. Og resten, da var ep. 6 sett. Den dårligste så langt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Svært så produktive dere har vært da. Jeg våknet klokka 9 i kveld etter å ha sovet bort hele dagen... Jeg har en slags underlig blandet følelse av ulykkelighet og stormforelskelse. Yes yes but but it's not only only. Er du hypp på Petter Solberg!? Fakta fra verden Endret 7. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Digger at det er to timer til skolen. Også digger jeg at jeg fikk 500,- for å fikse PCen til Eriks bror. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 God dag. Skal ha prøve i fysikk i dag. Glemte formelboka i fysikk hjemme, er ikke flere jeg kan låne og i resepsjonen på skolen sa de at jeg måtte spørre en lærer om å få kopier. Ingen av lærerne mine var der -.- Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fakta fra verden er best! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da var Julian Assange pågrepet. Synd. Jeg liker han. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Liker ham jeg også, han virker som en kjernekar. Også meldte han seg for engelsk politi selv, da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 De går ut ifra det iallefall, men håper det for hans del. Dog tviler jeg på at dette kommer til å sette noen stopper for WikiLeaks. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Han leverte kanskje seg selv. Når en først er ettersøkt så... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg bare håper de gjør en like stor innsats for å ta andre som er ettersøkt for voldtekt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Neppe Eplefe, men det er jo lov å håpe. Jeg er litt sånn i villrede i denne saken. Hva er det egentlig WikiLeaks har tilført verden som er så bra? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://sowhyiswikileaksagoodthingagain.com ^_^ Nå, jakte på dagens SG. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) WikiLeaks har ikke tilført verden noe som helst, bare lyst opp handlinger som regjeringer og ledelser har lagt skygge over. Dog, ser jeg på det som en god ting. Og angående voldtektssaken. Neh. Dette handler ikke om noe voldtekt. Endret 7. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 No shit, Sherlock. Selvsagt dreier det seg ikke om en voldtekt. Du trenger ikke se lengre enn til hvor mange voldtektssaker som anmeldes/henlegges hvert år så skjønner du kjapt det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ah, se der ja. Da er jeg med på leken! Jeg fikk ilomilo til å kræsje kjeksboxen. I can do hacking me. Endret 7. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå