AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Alt dette pratet om The Walking Dead makes me wanna go all piraty and stuff. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Når det kommer til tv-serier som sendes i USA ser jeg nesten ikke engang på det som piratkopiering. a: Det er strengt talt ikke noen annen måte for oss her i nord å få sett det på. Foruten å vente på utgivelse såklart. b: Siden vi ikke bor i USA og dermed uansett ikke får sett det taper heller ikke selskapet noe på at man laster det ned. c: Serier går fra en nasjonal greie i USA til en enorm bølge over hele verden. Noe som selvsagt gir mersmak. Men når alt kommer til alt så treger jeg ikke noen annen grunn enn at det er den eneste måten jeg har for å se det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ukas viktigste saker: 1. Secret Santa gaven skal være i posten om 10 dager! Start å jobb treige bønner! 2. Boktråden har fått nytt liv, ikke la den dø nok en smertefull død! 3. Error gjør lekser som vanlig. Etter to måneder med ueeendelige mengder skolearbeid som har slukt opp nesten all tid er han nesten i mål. 4. Cataclysm kommer om noen timer, og jeg har fryktelig lyst til å spille det. Must resist! 5. Error er uggen i magen og sitter i en permament, men heldigvis lokal, sky av 50% tarmgass/50% smug. Lekser er enda mindre gøy 6. I morgen vil nok læreren dele ut karakterer på foredrag som Jon Almaas deler ut poeng i Nytt på Nytt, men jeg satser på at det går bra. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skal kose meg med både The Walking Dead og Dexter i kveld. Nomnom. The Walking Dead skal uansett anskaffes når DVD-boksene kommer til salgs, så jeg sover med god samvittighet. Men først blir det litt Fallout 3 med mods. I'm lovin' it! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 1. Gaven kommer til mine hender i morgen og blir videresendt dagen etter. 2. Sist jeg sjekket var den ikke smertefull. Den var stille. 3. Error gjør lekser som vanlig. 4. Resisted! 5. It´s not the fart that kills. It´s the smell. 6. Bazinga! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Og kveldens funfact: Norsklæreren min er det dummeste mennesket jeg noensinne har blitt kjent med. Hennes dumskap kan ikke beskrives med ord. Funfact nr 2: I morgen skal jeg jobbe på Colosseum Kino til inntekt for min skoles veldedighetsprosjekt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Funfact nr3: I morgen skal Lakus snike seg inn på Colloseum Kino. Med hjelp fra innsiden. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Angående TWD så skal det kjøpes på Blu-Ray uansett når det kommer, gjerne i en fancy utgave, så at jeg tyr til lugubre sider nå plager meg ikke spesielt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) 6. I morgen vil nok læreren dele ut karakterer på foredrag som Jon Almaas deler ut poeng i Nytt på Nytt, men jeg satser på at det går bra. Jon Almaas ble irritert når vi ikke hadde ferske mini-mais til han i butikken i sommer. Lolz Apropo babes, ny Lara Croft (i spill form altså) ser absolutt ikke stygg ut: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 6. desember 2010 av Erik Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Et bekreftende bevis på at verden er tullerusk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vel, noen er definitivt tullerusk. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Tror islam har plantet mediedesign læreren min også EDIT: Sitat fra mine foreldre: "Bare bestill deg den klokken på nettet du!". Tokyoflash RPM here I come!!! Skal bli hardt og vente til julaften though. Endret 6. desember 2010 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Haha ...wat? Spør om de vil adoptere. Jeg kan godt støvsuge og tømme oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) For dere som er trege: AWESOME SKINZ ON TAH INTARNETZ! Om du vil ha et EVIG mas om at satan bor i alle datamaskiner, og at den er roten til alt vondt, velkommen (liten overdrivelse) EDIT: Link Endret 6. desember 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=J-wtWoFNTjQ Anbefaler alle å lene seg bak i stolen og lytte til denne :3 Endret 6. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Svært så produktive dere har vært da. Jeg våknet klokka 9 i kveld etter å ha sovet bort hele dagen... Jeg har en slags underlig blandet følelse av ulykkelighet og stormforelskelse. Yes yes but but it's not only only. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Uhm. Noe nytt med den pcen som var død, forøvrig? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 God natt! Skole kl 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå