Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det hadde jo vært rimelig awesome. Jeg skal på MCR-konsert. Vi skal muligens på en annen konsert i mars, men jeg har glemt hvilken. Kaizers, kanskje? Mars blir dyrt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 *highfive for kinnpiercing* Men jeg har ikke PMS, dessverre. haHA! Da var denne sesongens siste episode av Boardwalk Empire unnagjort. På tide å fyre opp den siste av The Walking Dead. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 *highfive for kinnpiercing* Men jeg har ikke PMS, dessverre. haHA! Da var denne sesongens siste episode av Boardwalk Empire unnagjort. På tide å fyre opp den siste av The Walking Dead. Der minte du meg på noe. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vel, der har du meg egentlig. De tre siste kjærestene jeg har hatt, hvor to av dem varte i underkant av to og tre år, brukte veldig lite sminke. Jeg faller lettest for de jentene som egentlig tar den biten med ro. We are the same you and I. Natural beauty FTW! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Enten hun andre som ble postet i første omgang, eller hun siste. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Too late. Det ble Buffy (hun andre i spoileren). Du får prøve igjen i morgen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Damn! Hva feiler det dere gutter her? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Personlig er jeg en av de med nulltoleranse for vaginaer. Sorry -_- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Personlig er jeg en av de med nulltoleranse for vaginaer. Sorry -_- Vaginaskrekk er ikke særlig vanlig for homser. o_o Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Vagina høres ut som en sangerinne. Endret 6. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Personlig er jeg en av de med nulltoleranse for vaginaer. Sorry -_- Vaginaskrekk er ikke særlig vanlig for homser. o_o Jeg bare følger encyclopedia dramaticas definisjon. Forøvrig må du ikke ødelegge fronten vi prøver å opprettholde. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Den 2. av de 2 første var definitivt best! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er gutten sin det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Amen to that. The Walking Dead gikk virkelig ut med et smell. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skal sette meg ned med ep.6 senere ikveld. Har du begynt å lest tegneserien Lakus? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som så 71 grader nord? Bitches be crazy! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er det kjendis edition? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Amen to that. The Walking Dead gikk virkelig ut med et smell. Bare så det er sagt. I løv teh smell(!) of døbbeltbetydning på kvelstid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 It´s not the fart that kills. It´s the smell. @Nubbiz: Jeg har ikke fått tegneserien i posten enda, men det har ikke hundret meg i å smuglese. Sneaky, sneaky. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ah, okei. Er straks igjennom. Gled deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå