Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei med former uten gigantiske lår med hovedsakelig tatoveringer og ikke piercinger.

Vi har akkurat lik smak. Jeg kan tåle piercing så lenge det ikke er i brystvorta (usexy), tunga eller øyenbrynet (piercingene til mamma og pappas lille rebell som skal vise at hun er tøff og gjør akkurat som hun vil). Alt annet er oppe til diskusjon.

Lenke til kommentar

Da vil jeg gå så langt som å påstå at du har en fantastisk god smak mister Altemann.

Hmmm, er det bare jeg som synes det er litt feil å diskutere kvinner/jenter på den måten?

Sheldon: Biologically speaking, Howard is perfectly justified in seeking out the optimum mate for the propagation of his genetic line.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at noen av dere runker til tankene om hvor snille jentene i filmene dere ser på er.

Hun lagde pannekaker og tok oppvasken!

773431.jpeg

@RoR: Jeg er lite begeistret for den "kjøttbransjen" selv, men å si hva man liker er lov. Jeg kan ikke tenke meg at jentene sier noe annet på en annen måte om oss.

@Eplefe: Beklager, men jeg har sett for mange unge jenter med et behov for å markere at de ikke er eid av mamma og pappa og har type på nesten tretti ha tungepiercing til at jeg får ment noe annet. Dessuten ser jeg ikke behovet i og med at de nesten ikke syns og nei, det hjelper ikke ved annen bruk av tunge heller.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...