Mokko Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har en serieanbefaling til meg? Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 AltF4: Håper det der bare var skuespill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Breaking Bad, Sons of Anarchy, Deadwood, Justified, Mad Men, Bored to Death, Generation Kill. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Av de der har jeg bare sett Breaking Bad, så jeg skal se om jeg får sjekket ut de andre. Takker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Deadwood vil jeg spesielt anbefale. Ble ferdig med den for ikke lenge siden og skulle ønske jeg aldri hadde sett den. Så jeg kunne sett den på nytt med friske øyne selvsagt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lurer på om det hadde gjort noe spess med flyprisene hvis Concorde-fly fortsatt var i luft..... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 AltF4: Håper det der bare var skuespill. Godt spørsmål! Men de lakrispipene ser forbanna gode ut! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hmm, 53% på nedlastningen av Lord of The Rings Online, 1 time igjen ca... er det verdt å prøve? Hei forresten Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Slike har det blitt mange av i år. De gavene er etter min mening de beste, for da får du jo noe du vet du vil like. Ikke at det er noe problem i min familie, for vi gir som regel akkurat det folk ønsker seg i gave. Ingen overraskelse, men heller ingen skuffelse. Kjøpte meg My Chemical Romance - Danger Days: The Fabulous lives of the true Killjoys California 2019 edition. Hah. Kjøpte meg en boks med alle 7 Harry Potter bøkene i adult Hardback, boken 'Dyreliv i Havet' av Frank Emil Moen (must have for alle som er interessert i marin natur) , en blu-ray pakke med hele 'Planet Earth' serien, Fallout: New Vegas, 4 musikkalbum (God is an Astronaut og Age of the fifth sun av God is an Astronaut, The Fallen Host av Blueneck og Lights and Wires av Black Sun Empire). I tillegg til at jeg blir å kjøpe meg en del nye klær før julen. :3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Geez. Gleder meg til lån og stipendboost i januar. Repost fordi vi snakker om best gif evarr. Endret 6. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Wohoo, betyr det at det blir Suicide Girls igjen Eplers? Genialt. Hei igjen forresten. Ja, ja det gjør det. ^_^ Trodde MCR var kult i 2007 Personlig har jeg likt dem siden 2004. 8D Kjøpte meg en boks med alle 7 Harry Potter bøkene i adult Hardback, boken 'Dyreliv i Havet' av Frank Emil Moen (must have for alle som er interessert i marin natur) , en blu-ray pakke med hele 'Planet Earth' serien, Fallout: New Vegas, 4 musikkalbum (God is an Astronaut og Age of the fifth sun av God is an Astronaut, The Fallen Host av Blueneck og Lights and Wires av Black Sun Empire). I tillegg til at jeg blir å kjøpe meg en del nye klær før julen. :3 Jesus Kristus. Nei, det får bli etter-julegavene til meg selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg er skummelt blakk før jul. Snakk om noe annet. 83 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hjelp meg å finne dagens SuicideGirl. Hårfarge? Puppestørrelse? Tynn? Formfull? Mye bodymods? Moderat med bodymods? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ei med former uten gigantiske lår med hovedsakelig tatoveringer og ikke piercinger. Endret 6. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 nubbiz vet hva han liker. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg vet iallefall hva jeg ikke liker. Favoritten er jo selvfølgelig Villery selv<3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Okei, men hva regnes som gigantiske lår? ;__; Jeg er ikke noe flink til å være fordomsfull mot utseende. Dsfdsgdfdsf. Å lete etter en SG uten piercinger er litt som å prøve å finne en norsk niendeklassing med korrekt foundationfarge. Endret 6. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Unormalt store lår er gigantiske lår. Kraftige lår er helt greit. Angående piercinger: Noen få er okedidok. Endret 6. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Absolutt ikke skivebom det der. Kanskje litt mer former for min del, men vatevs ^^, Kjekt å se deg igjen. Hva er de gule eggene på bordet? Endret 6. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå