Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike har det blitt mange av i år. :whistle:

De gavene er etter min mening de beste, for da får du jo noe du vet du vil like. Ikke at det er noe problem i min familie, for vi gir som regel akkurat det folk ønsker seg i gave.

Ingen overraskelse, men heller ingen skuffelse.

Kjøpte meg My Chemical Romance - Danger Days: The Fabulous lives of the true Killjoys California 2019 edition. Hah.

Kjøpte meg en boks med alle 7 Harry Potter bøkene i adult Hardback, boken 'Dyreliv i Havet' av Frank Emil Moen (must have for alle som er interessert i marin natur) , en blu-ray pakke med hele 'Planet Earth' serien, Fallout: New Vegas, 4 musikkalbum (God is an Astronaut og Age of the fifth sun av God is an Astronaut, The Fallen Host av Blueneck og Lights and Wires av Black Sun Empire). I tillegg til at jeg blir å kjøpe meg en del nye klær før julen. :3

Lenke til kommentar

Wohoo, betyr det at det blir Suicide Girls igjen Eplers? Genialt. Hei igjen forresten.

Ja, ja det gjør det. ^_^

Trodde MCR var kult i 2007 :p

Personlig har jeg likt dem siden 2004. 8D

Kjøpte meg en boks med alle 7 Harry Potter bøkene i adult Hardback, boken 'Dyreliv i Havet' av Frank Emil Moen (must have for alle som er interessert i marin natur) , en blu-ray pakke med hele 'Planet Earth' serien, Fallout: New Vegas, 4 musikkalbum (God is an Astronaut og Age of the fifth sun av God is an Astronaut, The Fallen Host av Blueneck og Lights and Wires av Black Sun Empire). I tillegg til at jeg blir å kjøpe meg en del nye klær før julen. :3

Jesus Kristus. Nei, det får bli etter-julegavene til meg selv. :p
Lenke til kommentar

Okei, men hva regnes som gigantiske lår? ;__;

Jeg er ikke noe flink til å være fordomsfull mot utseende.

Dsfdsgdfdsf. Å lete etter en SG uten piercinger er litt som å prøve å finne en norsk niendeklassing med korrekt foundationfarge.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...