Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strålende, strålende. Sitter her og skulle vært på jobb for to og en halv time siden, men fikk ikke puste, så jeg kommer senere. Tar bussen om fem minutter. Føler meg heldig som slapp å være syk i dag. Snille sjefen. ^__^

Fikk du jobb i barnehagen?

Lenke til kommentar

Det oser sarkasme helt hit. Jobber ikke du på sykehus med Zealuu eller noe?

Nei. Var på SFO i tre måneder, men var ikke noe fast der. Er nå i barnehagen med 20% stilling. Jobber hver onsdag og når noen er sjuke.

Pokker! Greide å trykke på " Marker forumet som lest" når jeg skulle scrolle opp på siden. Facepalm.mov

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Høres godt ut!

Jeg gleder meg til å jobbe i jula. For det første er det veldig koselig, for det andre hater jeg å ikke være på jobb. Veldig gidd med en ekstra fridag nå og da, men når du jobber et par dager i uka kjenner jeg veldig godt på at jeg bare råtner.

Lenke til kommentar

Det er vel aldri dumt med penger, men jeg har aldri vært den som har hatt problemer med å ha fri i litt lengre perioder heller, selv om det utvilsomt hadde vært kjedelig å ikke ha noe å gjøre på flere uker/måneder. Ja, om jeg ikke hadde hatt tilgang til en større sum penger da....da hadde man sikkert hatt nok å gjøre. ;)

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Jobber på sykehuset, ja. Dette har vært en weird-ass-monday, og nå skal jeg ut igjen med en gang. Fikk pakke fra Warner Music i dag da. Oioioi, julegave til meg selv!

Slike har det blitt mange av i år. :whistle:

De gavene er etter min mening de beste, for da får du jo noe du vet du vil like. Ikke at det er noe problem i min familie, for vi gir som regel akkurat det folk ønsker seg i gave.

Ingen overraskelse, men heller ingen skuffelse.

Lenke til kommentar

Rare Exports var jo ikke så dum. En av de bedre finske filmene jeg har sett. Anbefales. :)

De fleste filmer vil være bedre enn finske filmer jeg har sett. for det første har jeg sett utrolig få, for det andre er for meg finsk film synonymt med mest svart og litt hvitt-matineer fra ca sekstitall.

...og mens vi er inne på finsk film, se hva /b kom med:

http://www.youtube.com/watch?v=_5fQZhv0poU

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Slike har det blitt mange av i år. :whistle:

De gavene er etter min mening de beste, for da får du jo noe du vet du vil like. Ikke at det er noe problem i min familie, for vi gir som regel akkurat det folk ønsker seg i gave.

Ingen overraskelse, men heller ingen skuffelse.

Kjøpte meg My Chemical Romance - Danger Days: The Fabulous lives of the true Killjoys California 2019 edition. Hah.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...