Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Oi, nå føler jeg nesten at jeg må bla! Hei! Hvordan går det? ^_^ Edit: Et kjapt søk viser meg at jeg visst må begynne med SuicideGirl of the day igjen. hmhmhm. Endret 6. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jo takk bare bra. Enn med deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Strålende, strålende. Sitter her og skulle vært på jobb for to og en halv time siden, men fikk ikke puste, så jeg kommer senere. Tar bussen om fem minutter. Føler meg heldig som slapp å være syk i dag. Snille sjefen. ^__^ Fikk du jobb i barnehagen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Det oser sarkasme helt hit. Jobber ikke du på sykehus med Zealuu eller noe? Nei. Var på SFO i tre måneder, men var ikke noe fast der. Er nå i barnehagen med 20% stilling. Jobber hver onsdag og når noen er sjuke. Pokker! Greide å trykke på " Marker forumet som lest" når jeg skulle scrolle opp på siden. Facepalm.mov Endret 6. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snart er det juleferie. Iallfall for mitt vedkommende. Bare noen forelesninger til... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Høres godt ut! Jeg gleder meg til å jobbe i jula. For det første er det veldig koselig, for det andre hater jeg å ikke være på jobb. Veldig gidd med en ekstra fridag nå og da, men når du jobber et par dager i uka kjenner jeg veldig godt på at jeg bare råtner. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Det er vel aldri dumt med penger, men jeg har aldri vært den som har hatt problemer med å ha fri i litt lengre perioder heller, selv om det utvilsomt hadde vært kjedelig å ikke ha noe å gjøre på flere uker/måneder. Ja, om jeg ikke hadde hatt tilgang til en større sum penger da....da hadde man sikkert hatt nok å gjøre. Endret 6. desember 2010 av Sidious Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 For min del handler det ikke om penger, med en jobb som gir meg ~120 kroner timen får jeg ikke blitt rik uansett. For meg er det viktigere å kjenne at jeg kan bruke meg selv litt, se andre mennesker og generelt ikke være hjemme. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jo, det sosiale aspektet er jo ikke noe å forakte det heller, men ofte jobber man jo for å ha penger til livets opphold. Ville ikke framstå som pengegrisk heller, men de gangene jeg har hatt sommerjobb er det nok mest pengene som har motivert meg, selv om det selvsagt også er trivelig å omgås andre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Altså, jeg trenger penger like mye som alle andre, men jeg trenger ikke være rik. For all del, de aller fleste har vel hatt en jobb eller to bare for pengene men jeg er forbi sommerjobb-stadiet hehe Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skjønner. Og det er bare en postiv ting. Stikker ut en tur med bikkjene nå, så vi ses senere. \o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jobber på sykehuset, ja. Dette har vært en weird-ass-monday, og nå skal jeg ut igjen med en gang. Fikk pakke fra Warner Music i dag da. Oioioi, julegave til meg selv! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jobber på sykehuset, ja. Dette har vært en weird-ass-monday, og nå skal jeg ut igjen med en gang. Fikk pakke fra Warner Music i dag da. Oioioi, julegave til meg selv! Slike har det blitt mange av i år. De gavene er etter min mening de beste, for da får du jo noe du vet du vil like. Ikke at det er noe problem i min familie, for vi gir som regel akkurat det folk ønsker seg i gave. Ingen overraskelse, men heller ingen skuffelse. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg vil ha tilbake skoledataen :/ Umåtelig kjedelig på skolen uten den. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Rare Exports var jo ikke så dum. En av de bedre finske filmene jeg har sett. Anbefales. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Matte tentamen på media var faceroll <_<. Er litt som 8. klasse tentamen, første semester. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Rare Exports var jo ikke så dum. En av de bedre finske filmene jeg har sett. Anbefales. De fleste filmer vil være bedre enn finske filmer jeg har sett. for det første har jeg sett utrolig få, for det andre er for meg finsk film synonymt med mest svart og litt hvitt-matineer fra ca sekstitall. ...og mens vi er inne på finsk film, se hva /b kom med: http://www.youtube.com/watch?v=_5fQZhv0poU Endret 6. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Slike har det blitt mange av i år. De gavene er etter min mening de beste, for da får du jo noe du vet du vil like. Ikke at det er noe problem i min familie, for vi gir som regel akkurat det folk ønsker seg i gave. Ingen overraskelse, men heller ingen skuffelse. Kjøpte meg My Chemical Romance - Danger Days: The Fabulous lives of the true Killjoys California 2019 edition. Hah. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Wohoo, betyr det at det blir Suicide Girls igjen Eplers? Genialt. Hei igjen forresten. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Trodde MCR var kult i 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå