Mokko Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da var Rare Exports sett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 vs. den jeg har nå Hva tenker dere? Den over var bare noe jeg slang sammen i paint, og er bare et utkast, men tenkte at noe mer i den retningen kanskje var litt mer personlig? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Av de to, den du har nå. Men en med et mer personlig preg hadde vært kult. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Problemet her er at jeg er fryktelig dårlig når det kommer til paint/photoshop. I god juleånd kan vel en snill forumitt påta seg oppdraget Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da vil jeg blande meg inn som den ultratradisjonelle gamlingen enkelte skal ha meg til å være (jeg ser på deg Camelo del Madre) og sier at den du har nå er best. Skal du ha en liksom-feilmelding kan du ha et liksom-feilmeldingsnavn også. "Ejjoj" eller noe. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Først nå oppdaget jeg at Errors navn bare er Rider of Reason med en "E" foran. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Oh, noes. Du oppdaget hemmeligheten. Det var jo synd. <_< Error, du vet hva du må gjøre nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Rider of Error? Skjønne gutten så forferdelig skjendet... Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skittent Jeg tror heller at jeg er "The rider of reason". Hmmm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Homoerotikk. Dette forumet har mye av det. Det logget nettopp på en fyr på blink som lignet noe så fælt på meg ved første øyekast at jeg trodde det var meg med en gang. Det var rart. Endret 5. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Rider of Error? Skjønne gutten så forferdelig skjendet... Hahaha, jeg lo. Jeg og Error er selvfølgelig samme person. Dere ser jo det hvis du legger til et mellomrom i navnet. Er ror. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Homoerotikk. Dette forumet har mye av det. Slutt å tull. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hahaha. Nei, god natt. Endret 6. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen! Jeg må prøve å få snudd døgnet mitt igjen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 God morgen. Jeg også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg føler jeg har ignorert dette forumet litt lenge nå. Bare lest, ikke skrevet noe. Hm. Savnet meg? ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg ga deg rene ord for penga noen sider tilbake. Hei! God morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå