Lakus Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Å herregud hvor blodharry slutten på Two Worlds 2 er. Jeg gråter nesten av hvor pinlig rulletekst-musikken er. Hvor lang tid brukte du på spillet, sånn ca? Rundt 10 timer. Egentlig alt for lite, men da jeg fant ut at det ikke var noen form for free-roam drepte det engasjementet mitt. Jeg orker ikke loke rundt i 4-5 soner i 10 timer til. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skjeve hornhinner betyr at du sjeler på det øyet. Jeg er usikker på styrken min, men venstreøyet mitt ligger på rundt -2,5 og høyreøyet på ca -2. Venstreøyet mitt har skjeve hornhinner både på X og Y-aksen. Med andre ord sjeler jeg både opp og ned og venstre og høyre på samme øyet. Dere kan kjøpe briller til en hundrelapp på Nille eller Statoil (har rett nok ikke prismer som hjelper på skjelingen), mens folk som meg betaler 2500 kronasjer for ett brilleglass. Dere har ingen ting å syte for Nei, astigmatisme er ikkje skjeling. Dette frå ein med skjeive hornhinner og -6,0/-5,75 i styrke. Madammen er òg optiker Astigmatisme er en optisk feil i øyet som gir et uskarpt, slørete syn. Dette skyldes brytningsfeil i Cornea (hornhinnen) eller i øyets linse. Ved feil i hornhinnen er denne slik at den ikke lenger har en rund sfærisk form, men har en mer elliptisk form, som kan minne om et egg, noe som reduserer hornhinnens evne til korrekt å fokusere lys. 2500 for brilleglas er ikkje uvanleg. Linsene eg bruker er ikkje spesielt billige heller... Hugsar ikkje kven som spurte om SpecSavers, men dei er OK, heilt til du vil ha andre typar glas (anti-refleks, aldri kjøp briller utan), høgare brytningsindeks (tynnare glas) etc. Då kan det plutselig bli veldig dyrt å gå der. Sjekk pris hos fleire før du bestemmer deg. Be om brilleseddel der du tar synstesten og ta den med så veit dei kva styrke etc du treng. Og ja, eg er ein dag for sein i diskusjonen Ja det der gav mer mening angående skjeve hornhinner. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mrrglgllglgll, så ekstremt lite motivert for å gjøre lekser Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det mulig å være så heldig med navnet sitt? http://www.helgeland-arbeiderblad.no/kultur/article3722881.ece?service=print Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) @Einride: Det kan godt hende jeg husker feil. Var i hvert fall slik jeg oppfattet det når jeg var hos optiker, men det er jo noen år siden nå. Faen ta da, mobilen nekter å logge på YouTube for video-opplastning. Endret 5. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det mulig å lagre SO som et bokmerke/favoritt i IE (kan ikke bruke annet enn IE på skolen) og gjøre sånn at det alltid viser siste leste innlegg? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Denne kanskje: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=58&view=getnewpost Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Linken ble forkorta så jeg får ikke kopiert den Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Linken ble forkorta så jeg får ikke kopiert den Høyreklikk -> Copy Link Address, eller tilsvarende om du ikke bruker Opera. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Au....? http://www.break.com/index/the-horse-attempts-world-record-for-nutshots-1963087 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg syns mest synd på fyren fordi han er så stokk dum. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Linken ble forkorta så jeg får ikke kopiert den Høyreklikk -> Copy Link Address, eller tilsvarende om du ikke bruker Opera. Eller dra hele linken til bokmerkelinja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg syns mest synd på fyren fordi han er så stokk dum. Kanskje like greit at han gjorde dette da? Så vi slipper og se han avle frem unger som er like stokk dumme. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha ja det har du jaggu meg rett i. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Uheldigvis (heldigvis?) er idioti neppe arvelig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men å bli oppdratt av en idiot kan få konsekvenser Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, ikke Break. IKKE BREAAAAAAAK! *great* Der forsvant hele kvelden min http://www.break.com/index/too-super-cool-for-his-ticket.html Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kvelden min er Futurama Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal gi deg futurama jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå