Vaine Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikke noe vondt ment altså. Men gløgg? Javisst, gløgg er digg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg vil også ha. Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil!!!! Men det er noe helt annet enn gløgg jeg vil ha da. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Må jeg finne meg et nytt forum? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Si fra hvis du finner et så blir det innflyttingsfest med gløgg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gløgg er digg. Jeg trodde det var en universell sannhet? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er det. AlF4 er bare ikke en del av vårt univers. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hmz, jeg har faktisk en sånn boks med ferdigblandet gløggkrydder, alt jeg trenger er en liter sterk blandet saft / rødvin, men siden rødvin er uaktuelt kan det hende jeg må ta meg en tur på butikken og kjøpe meg saft. B) Blande 2 ss krydder med 2 dl vann, koke opp, blande med 0,7 l saft, varme opp. Gidder jeg alt dette? >_> <____< Endret 4. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nice avatar forresten ^_^ Hehe, takker. Forøvrig har et halvt års bilder, musikk, samtalelogger, filmer og andre filer blitt korrupt... bleeeeeeeh.... skulle ha brukt dropbox... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dataen min er sannsynligvis død. Den kommer bare til velkomstskjermen og der står den. Er en slags feil elns. Kan prøve og installere Windows på nytt, men den er vel død tenker jeg. Kjempefint.... Verste er at det skjedde helt ut av det blå. I går fungerte den helt fint og i dag når jeg skule skru den på så funker den ikke. Håper den gamle laptopen min er her ett eller annet sted. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gløgg er AWESOME! Blir lite HTML jobbing uten lader til laptopen med dreamweaver.... Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvorfor er enkelte races i Need for Speed: Hot Pursuit så vanskelige? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hvorfor er enkelte races i Need for Speed: Hot Pursuit så vanskelige? Fordi motstanderne i Need for Speed spillene er scripta til å kjøre fortere enn de egentlig kan når du er lenger foran dem. Derfor slutta jeg å spille NFS. :3 Endret 4. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Si fra hvis du finner et så blir det innflyttingsfest med gløgg. Er det sånn det skal være kan det være det samme, da kan jeg like gjerne bli her. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Yayyy! Mission accomplished. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Nominer en bruker til Årets Bruker du nå før du smiler kjeven ut av ledd. Hvilken nettside er du har truffet disse kvinnelige bekjentskapene i det siste på forresten? Endret 4. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Ja, har tenkt å gjøre det, men det er vanskelig å velge bare en bland så mange fantastiske mennesker. Hehe, har trufet dem gjennom MyAnimeList.net (MAL). Flott sted det. ^_^ Edit: Min profil der. http://myanimelist.net/profile/riderofreason Endret 4. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jepp! Men du vet du er nominert? Så for å få dame på andre enden av jordkloden må jeg begynne å like noe jeg i utgangspunktet ikke helt greier å forholde meg til? Kan jo like gjerne lære meg å danse. Og hva er det jeg leser? Er håret ditt brunt og derfor kan du være snill når du vil? Endret 4. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Ja, jeg la merke til det da Vaine nevnte noe om det, men kan fremdeles ikke tro det. Jeg er målløs. Haha, en kjekkas som deg ville nok tiltrukket seg alle jentene der. Men det er ganske mange der som bare bruker siden som et sosialt nettverk og til å drive på med RP da så trenger ikke være superinteresert i anime. ^_^ (Litt stolt over å ha fått 4 "Be my boyfriend" spørsmål. ) Mange jenter som er interesert i spill der inne. Hehe, ja, er bare en test da. Men synes beskrivelsen passer fint. ^_^ Edit: Hehe, smiley party. Endret 4. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da var det over til den gamle Dell'n. Den er særdeles treg, men det er bedre enn å ikke ha noen pc i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå