Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmz, jeg har faktisk en sånn boks med ferdigblandet gløggkrydder, alt jeg trenger er en liter sterk blandet saft / rødvin, men siden rødvin er uaktuelt kan det hende jeg må ta meg en tur på butikken og kjøpe meg saft. B)

Blande 2 ss krydder med 2 dl vann, koke opp, blande med 0,7 l saft, varme opp. Gidder jeg alt dette? >_>

<____<

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Dataen min er sannsynligvis død. Den kommer bare til velkomstskjermen og der står den. Er en slags feil elns. Kan prøve og installere Windows på nytt, men den er vel død tenker jeg. Kjempefint.... :(

Verste er at det skjedde helt ut av det blå. I går fungerte den helt fint og i dag når jeg skule skru den på så funker den ikke. Håper den gamle laptopen min er her ett eller annet sted.

Lenke til kommentar

Hvorfor er enkelte races i Need for Speed: Hot Pursuit så vanskelige? :(

Fordi motstanderne i Need for Speed spillene er scripta til å kjøre fortere enn de egentlig kan når du er lenger foran dem. Derfor slutta jeg å spille NFS. :3

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Jepp! Men du vet du er nominert?

Så for å få dame på andre enden av jordkloden må jeg begynne å like noe jeg i utgangspunktet ikke helt greier å forholde meg til? Kan jo like gjerne lære meg å danse.

Og hva er det jeg leser? Er håret ditt brunt og derfor kan du være snill når du vil?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ja, jeg la merke til det da Vaine nevnte noe om det, men kan fremdeles ikke tro det. Jeg er målløs. :blush:

Haha, en kjekkas som deg ville nok tiltrukket seg alle jentene der. ;) Men det er ganske mange der som bare bruker siden som et sosialt nettverk og til å drive på med RP da så trenger ikke være superinteresert i anime. ^_^ (Litt stolt over å ha fått 4 "Be my boyfriend" spørsmål. :p)

Mange jenter som er interesert i spill der inne. :)

Hehe, ja, er bare en test da. Men synes beskrivelsen passer fint. ^_^

Edit: Hehe, smiley party.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...