AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 En seier er en seier, om motstanderen din skyter dårlig eller går på ræva spiller ingen rolle. Han kom på førsteplass og han vant. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) En seier er en seier, om motstanderen din skyter dårlig eller går på ræva spiller ingen rolle. Han kom på førsteplass og han vant. Jeg sa vel heller ikke at han ikke skal ha den plassen, jeg bare sier at det er veldig uetisk/umoralsk hvis han klarer å ta denne seieren med et stor smil på munnen. Men for all del liksom, heia Norge. Endret 4. desember 2010 av Erik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Feil metafor. Ingen jukset. Han falt. Om du presterer å vise kortene dine i poker er ikke det de andre sin skyld. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Beklager hvi innlegget mitt falt litt ut der i forhold til det du skrev Lakus, hadde satt det til redigering mens jeg var opp å hentet noe å drikke siden det ble litt feil Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Det er ikke det det går på AltF4. En god sportsmann vil helst vinne grunnet egne prestasjoner, fordi han/hun var bedre enn de andre, ikke fordi motstanderen var uheldig. Edit: Feil navn. Endret 4. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) +1 til RoR!!!! OMFGBBQ lizzom. Nå har det kommet informasjon og TV-bilder av at det fatisk lå noe i løypa der hvor Bjørndalen falt. Og at det antagelivis var det som fikk han til å falle..... Endret 4. desember 2010 av Erik Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nå er ribba i ovnen og på bordet står 2 liter med akevitt. En flott kveld er igang idag. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg og noen kompiser skal bestille en hel horv fra deal extreme på mandag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er ikke det det går på AltF4. En god sportsmann vil helst vinne grunnet egne prestasjoner, fordi han/hun var bedre enn de andre, ikke fordi motstanderen var uheldig. Det er klart, men man kan ikke grave seg ned bare fordi noen går på trynet. Altså, jeg mener ikke at Svendsen nødvendigvis bør gå rundt og smile og le, men han vant og det kan han ta til seg. Når det er sagt så syns jeg det er feil å nærmest klandre ham for å vinne, Bjørndalen faller og sånt skjer. Skal du vinne må du være først over målstreken. Uheldig for Bjørndalen, but that's life. Pokker, trodde jeg hadde den vanlige avataren min på dataen men den ligger på den eksterne harddisken. Og jeg gidder ikke begynne å knote med den nå, så jeg er stuck med den latterlig teite nisselua på hodet frem til jeg gidder. Kjeder meg noe grenseløst i dag, ikke en dritt som virker morsomt og jeg har mest lyst til å dra bort - men ingen er hjemme. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Pokker, trodde jeg hadde den vanlige avataren min på dataen men den ligger på den eksterne harddisken. Og jeg gidder ikke begynne å knote med den nå, så jeg er stuck med den latterlig teite nisselua på hodet frem til jeg gidder. Kjeder meg noe grenseløst i dag, ikke en dritt som virker morsomt og jeg har mest lyst til å dra bort - men ingen er hjemme. La merke til at den var litt teit, men gadd ikke å si det til deg i tilfelle jeg hadde sårt følelsene dine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kvaliteten så bedre ut på bildet enn den gjorde på forumet Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kjeder meg noe grenseløst i dag, ikke en dritt som virker morsomt og jeg har mest lyst til å dra bort - men ingen er hjemme. Hehe, høres ut som noe jeg kunne sagt, sånn pleier jeg også å ha det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hehe. Shampoo stakk til og med fra Skype. I dag blir det nok film mens jeg spiser middag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det finnes ikke teite juleavatarer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bare teite juletreavtaler. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Teite teite tromsøværing. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikke noe vondt ment altså. Men gløgg? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Vil også ha gløgg, har ikke hatt det siden siste jul nå. Endret 4. desember 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå