Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En seier er en seier, om motstanderen din skyter dårlig eller går på ræva spiller ingen rolle. Han kom på førsteplass og han vant.

Jeg sa vel heller ikke at han ikke skal ha den plassen, jeg bare sier at det er veldig uetisk/umoralsk hvis han klarer å ta denne seieren med et stor smil på munnen. Men for all del liksom, heia Norge.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Det er ikke det det går på AltF4. En god sportsmann vil helst vinne grunnet egne prestasjoner, fordi han/hun var bedre enn de andre, ikke fordi motstanderen var uheldig.

Det er klart, men man kan ikke grave seg ned bare fordi noen går på trynet. Altså, jeg mener ikke at Svendsen nødvendigvis bør gå rundt og smile og le, men han vant og det kan han ta til seg. Når det er sagt så syns jeg det er feil å nærmest klandre ham for å vinne, Bjørndalen faller og sånt skjer. Skal du vinne må du være først over målstreken. Uheldig for Bjørndalen, but that's life.

Pokker, trodde jeg hadde den vanlige avataren min på dataen men den ligger på den eksterne harddisken. Og jeg gidder ikke begynne å knote med den nå, så jeg er stuck med den latterlig teite nisselua på hodet frem til jeg gidder. Kjeder meg noe grenseløst i dag, ikke en dritt som virker morsomt og jeg har mest lyst til å dra bort - men ingen er hjemme.

Lenke til kommentar

Pokker, trodde jeg hadde den vanlige avataren min på dataen men den ligger på den eksterne harddisken. Og jeg gidder ikke begynne å knote med den nå, så jeg er stuck med den latterlig teite nisselua på hodet frem til jeg gidder. Kjeder meg noe grenseløst i dag, ikke en dritt som virker morsomt og jeg har mest lyst til å dra bort - men ingen er hjemme.

La merke til at den var litt teit, men gadd ikke å si det til deg i tilfelle jeg hadde sårt følelsene dine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...