AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I det siste har jeg lagt merke til at jeg går på en litt spesiell måte når jeg er hjemme. Jeg går ikke baklengs eller med beina i kryss, men det er tærne som berører bakken først. Litt fiffig og jeg begynner å lure på når jeg faktisk begynte med dette. Kan huske å ha fått kommentarer for og ha vært "lett på fot" innendørs i ganske mange år. Virkelig? Selv går jeg grunnstøtt med hæla først - og tramper som en forbanna elefant. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ...og da var det lørdag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jepp! Selv har jeg hatt fri i to dager alt Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Haha...jeg har faktisk hatt fri helt sida forrige torsdag. Men så har jeg vært opptatt med diverse skolearbeid en stor del av tida. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Da skjønner jeg ikke hva du gleder deg sånn for Er det bare jeg som syns det er digg at Mo er ute av X-Factor? Nå følger jeg ikke med på programmet men jeg syns jeg har sett ansiktet hans over alt de siste månedene og er dritt lei hele fyren. Endret 4. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er vel egentlig mest glad for at jeg er ferdig med de mest krevende oppgavene, og nå kan nyte litt frihet. Har ikke fulgt med på X-factor, så kan egentlig ikke uttale meg om det der, men merket at flere av mine FB-venner synes det var urettferdig at han ble "kastet" ut. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 -0,75 på begge øyne. Briller om ti dager.. Jippi. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Selv har jeg -0,75 på det ene og -0,25 på det andre, og '0,5 i skjeve hornhinner', hva nå enn det tilsier. Basically litt nærsynt, men har ikke orket å skaffe meg briller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Er vel egentlig mest glad for at jeg er ferdig med de mest krevende oppgavene, og nå kan nyte litt frihet. Har ikke fulgt med på X-factor, så kan egentlig ikke uttale meg om det der, men merket at flere av mine FB-venner synes det var urettferdig at han ble "kastet" ut. Det skjønner jeg godt! Godt mulig hanv ar god, men for de andre deltakerne må det være deilig å være kvitt han som stjeler all oppmerksomheten. Selv har jeg -0,75 på det ene og -0,25 på det andre, og '0,5 i skjeve hornhinner', hva nå enn det tilsier. Basically litt nærsynt, men har ikke orket å skaffe meg briller. Skjeve hornhinner betyr at du sjeler på det øyet. Jeg er usikker på styrken min, men venstreøyet mitt ligger på rundt -2,5 og høyreøyet på ca -2. Venstreøyet mitt har skjeve hornhinner både på X og Y-aksen. Med andre ord sjeler jeg både opp og ned og venstre og høyre på samme øyet. Dere kan kjøpe briller til en hundrelapp på Nille eller Statoil (har rett nok ikke prismer som hjelper på skjelingen), mens folk som meg betaler 2500 kronasjer for ett brilleglass. Dere har ingen ting å syte for Og Kanye West – Runaway er fantastisk. Endret 4. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nå har ingen noen gang kommentert at jeg sjeler, så 0,5 må være ganske lite. Jeg tok en synstest hos specsavers for noen år tilbake, mulig de ikke er like nøyaktige som de du kan ta hos legen(?). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Adriana Lima har en meget fin tiss. Good day, you sir´s. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nå har ingen noen gang kommentert at jeg sjeler, så 0,5 må være ganske lite. Jeg tok en synstest hos specsavers for noen år tilbake, mulig de ikke er like nøyaktige som de du kan ta hos legen(?). Nå kjenner jeg ikke til SpecSavers, men at de bruker optikere som alle andre er vel en rimelig safe bet. Jeg ville stolt mer på testen til en optiker enn til en lege i hvert fall. Selv ser jeg tre-firedobbelt så fort jeg tar av meg brillene og slapper av litt. Sjeler sågar med briller på når jeg blir sliten nok. @Lakus: God morgen, du fikk meg til å le. Og Google. Uten resultat. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Can I get a "w00t w00t"? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Og Kanye West – Runaway er fantastisk. At man sjeler gjør forøvrig at man ikke kan ha visse linser? Sånn var det med meg og mine skjeve hornhinner i alle fall, jeg måtte holde meg til månedslinser. Endret 4. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hey, takk! Ja, jeg fikk høre det når jeg kjøpte de brillene jeg har nå at jeg ikke fikk brukt linser. Nå er det noen år siden så det kan hende det har forandret seg, men i utgangspunktet tror jeg skjeling gjør det vanskelig å bruke linser. Nice avatar forresten ^_^ Endret 4. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I dag kom pakka fra Dealextreme. Rosa usb-tøfler med varme ftw. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I dag kom Toy Story 1,2 & 3 på Posten. Den kom ikke gjennom tollen. Shiiet. MEN, jeg fant også to små klumper med krydder i bunn av røykpakka jeg fikk av en på jobb i går. Wiien. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Med fare for å gjenta meg selv: Lol? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvis Svendsen tar denne seieren med et smil så burde han få fik, utrolig kjipt for Bjørndalen å fall i siste bakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå