Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

http://www.mamut.net/tebutiken/shop/

Denne kanskje? Svensk rett nok, men så vidt jeg kan se er ikke prisene avskrekkende.

Ser nå at de kun leverer til Sverige. Facepalm.jpg

http://www.houseoftea.se/

Svensk rett nok denne også.

http://www.littlemis.../storefront.php

Norsk!

http://www.startsiden.no/mat_og_drikke/bransjer_og_bedrifter/drikkevarer/kaffe_og_te/

Har i grunnen all infoen du trenger. Det er denne jeg bruker akkurat nå i hvert fall :p

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ser det muligens ut til at Steam har skjerpet seg litt. Det er bra. Et ventende nytt spill er greit å ha i bakhånd mens man jobber med ting - jeg skal levere enn mappeoppgave på mandag, nemlig, og må selvsagt gå over den og finpusse/korte ned/sjekke kilder. Er det vanlig at Norge som download region på Steam er fullstendig ubrukelig? Prøvde det i sted, satt med 19 kB/s. Skiftet til Sverige igjen, og nå er det tilbake på 900 kB/s til 1.2 mb/s.

Hvis ting fortsetter å virke i noen timer nå, blir det kanskje Alpha Protocol på meg i dag også \o/ Så får jeg stange hodet i veggen med BC2 i morgen i stedet.

Det finnes te-steder som er fullstendige analoge, Error. Vi har iallefall et par stykker her i Bergen (Herskap & Tjenere, Kremmerhuset). Men om du må på internett så tror jeg det skal være folk som selger denslags på bl.a. Etsy? De er ofte greie på å "downmarke" prisen.

Lenke til kommentar

Mappeoppgave? Hva vil det si?

Jaså Rider, har solen stått opp i øst?

Men faen, jeg har jo virkelig Claptrap's New Robot Revolution å kose meg med!

Vurderer faktisk (til og med nesten seriøst) å enten bytte avatar til Claptrap eller nick til CL4-TP. Det er noe ved denne høflige lille frekke jævelen av en robot jeg virkelig elsker.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Dagens Nytt på nytt var herlig! Antonsen og "bare" egil var konge.

Og Zealuu, jeg kunne muligens tatt turen innom byen for å sjekke ut en te-sjappe eller to. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvor noen av butikkene er, og i tilleg koster turen meg en hundrings med kollektiv trafikk.

Men ser at frakten på den engelske siden som ble linket til tidligere kun er på ca. 30kr, så da kan jeg jo bare kjøpe flere pakker!

Lenke til kommentar

Dagen i dag ble brukt til å surre rundt i Drammen og andre steder.

Bolleklipp har jeg hørt var "in" faktisk, men om det er sant aner ikke jeg. Jeg hadde bolleklipp som liten, så det er vel ikke noe jeg ville hatt igjen med det første. Jeg skal klippe meg til neste uke faktisk. I dag hadde jeg på meg en lue og når jeg tok den av ble jo håret mitt helt fullstendig noldus. Barbere meg må jeg også kjenner jeg.

3 uker til jul i dag folkens!

Lenke til kommentar

Mappeoppgave er ... Litt som en hjemmeeksamen, bare at det vanligvis består av oppgaver du har skrevet i løpet av semesteret til tidligere frister. Så velger du et par av dem og leverer dem inn i polert tilstand.

Ah. Det hørtes jo egentlig litt "lett" ut.

... eller nick til CL4-TP.

Jeg tror kanskje Interplanetary Ninja Assassin er litt for langt.

Jepp. Ikke gir det meg i hvert fall de samme assosiasjonene til avataren min heller, jeg har levd meg nok inn i avataren og nicket mitt til at jeg har funnet en link mellom Cats som jo er ond og nicket "AltF4" er jo så technekro som man får det.

Dagens Nytt på nytt var herlig! Antonsen og "bare" egil var konge.

Helt enig! Jeg kan faktisk ikke huske sist det var så morsomt.

@Mokko: Haha fader så bra :lol:

Lenke til kommentar

Jeg synes dette var morsomt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1280122

Og ja, Mr. F4, det er vel det som regnes for den enkleste eksamensformen. Det kommer litt an på formen og størrelsen på de aktuelle oppgavene som regel, men jeg tror de fleste har lettere for å skrive gode oppgaver når de kan sitte hjemme en uke med kaffe og bøker, i stedet for å måte spy ut så mye du kan om et emne på seks timer (slik jeg gjorde i dag).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

:D

Nei nei nei... Når jeg sier "Jeg vet det" sånn som jeg snakker blir det: "Jeg vet'e". Siden han grammatikktufsen i Zealuu sin tråd skrev "hvet", så ble det "Jeg hvete" da jeg skulle svare på Lakus sin post.

Hurra for dårlig humor! :innocent:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg gladelig blitt med på det. :)

Jaså Rider, har solen stått opp i øst?

Hihi, ja den står vel opp akkurat i dette øyeblikk, men hun gikk ganske nylig for å legge seg etter en 7 timer lang samtale, der jeg mottok mange bilder og et svært rørende dikt. :love: Så ja dette er en av de beste dagene på lenge. ^_^

Lenke til kommentar

I det siste har jeg lagt merke til at jeg går på en litt spesiell måte når jeg er hjemme. Jeg går ikke baklengs eller med beina i kryss, men det er tærne som berører bakken først. Litt fiffig og jeg begynner å lure på når jeg faktisk begynte med dette. Kan huske å ha fått kommentarer for og ha vært "lett på fot" innendørs i ganske mange år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...