Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ang. tilbud. Angrer sykt på at jeg ikke kjøpte Logitech trommer til xbox for 100,- hos komplett da de hadde gitar/tromme salg. Makan. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg betalte 1500,- for de trommene. De er svært gode, men at de kom på tilbud var irriterende. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har vurdert de nå i ettertid. Sitter vel kanskje med et håp om at Komplett skal trå til med et supertilbud igjen. Ser solid og bra ut. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Utrolig kjedelig uten dataen på skolen. Hadde visst brukket noe inni skjermen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg betalte 1500,- for de trommene. De er svært gode, men at de kom på tilbud var irriterende. Var det de du hadde hos meg? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei, det var Rock Band-trommer. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gedigent lagersalg hos Amentio for tida. Rock Band 3, Rock Band: Beatles, Rock Band: Green Day pluss instrumenter for 414kr inklusive frakt Nice one. Eg gjekk for RB3, RB AC/DC og instrument sjølve. RB Beatles har eg faktisk liggande (fulgte med Xboxen). Frister jævlig med Squieren som kjem til RB3 neste år, men har egentlig for mykje instrument, både plast og skikkelege ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Er det noen rollespill? Error lager anagram ftw! Ellers er jeg på det å kjøpe julegaver for tiden, og jeg kom på en ide til mamma. Det har seg sånn at hun virkelig har begynt å drikke mye te det siste halve året, men bare vanlig Earl Grey. Vet at det er noen te-elskere her inne. Vet dere om noen nettbutikker/butikker som selger mer spesiell og eksklusiv te? Endret 3. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er det noen rollespill? Error lager anagram ftw! Ellers er jeg på det å kjøpe julegaver for tiden, og jeg kom på en ide til mamma. Det har seg sånn at hun virkelig har begynt å drikke mye te det siste halve året, men bare vanlig Earl Grey. Vet at det er noen te-elskere her inne. Vet dere om noen nettbutikker/butikker som selger mer spesiell og eksklusiv te? http://teacuppa.com/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Skaff henne en sånn. Jeg har i hvert fall lyst på den enda jeg drikker veldig lite te. Men for 250 dollar? Endret 3. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er det noen andre som får "No Connection"-beskjed fra Steam i dag? Sånn som det var hele ettermiddagen for en stund siden. Seriøst, jeg vil laste ned Alpha Protocol som jeg kjøpte under det forrige salget. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Steam funker hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Steam funker her også. Og Zealuu, hvis du ikke har sett det kan du ta en tur innom Årets Bruker-tråden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Oioi, jeg er jo nominert og greier. Så koselig 8D Nå føler jeg at jeg burde nominere noen selv, for ikke å være douche. Det er visst ikke min dag på spillfronten - gode gamle File Not Found under BC2-oppdatering, og Steam vil ingenting. Men hey, jeg ble tross alt ferdig med en eksamen i dag, og jeg tror det gikk rimelig bra n stuff (22 sider om religiøs lederskap!). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Man kan ikke alltid få i både pose og sekk, vet du. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tell your friends! Jo fler nominasjoner jo bedre. Det er jo en skikkelig bummer, jeg har i grunnen masse spill men jeg har i grunnen ingenting å spille. Vil liksom finne på noe helt annet i kveld, men "ingen" er hjemme. Faktum er vel at jeg har verdens minste omgangskrets og den jeg har er såpass langt borte at det krever førerkort og bil. Noe jeg heller ikke har. Gratulerer med bestått eksamen! 22 sider høres imponerende ut for et slikt tema, jeg klarte i mine glansdager 4 sider når jeg var virkelig motivert og interessert i emnet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, jeg vet jo strengt tatt ikke om den er bestått, men den er iallefall overstått Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hehe, joa det er vel så - men for the time being skal jeg vedde på at det er godt nok Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Finnes det noen gode norske "te-sider"? Er litt teit å ikke kunne bestille for over 200 kroner på grunn av mongo-toll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå