Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gedigent lagersalg hos Amentio for tida.

Rock Band 3, Rock Band: Beatles, Rock Band: Green Day pluss instrumenter for 414kr inklusive frakt :)

Nice one. Eg gjekk for RB3, RB AC/DC og instrument sjølve. RB Beatles har eg faktisk liggande (fulgte med Xboxen). Frister jævlig med Squieren som kjem til RB3 neste år, men har egentlig for mykje instrument, både plast og skikkelege ^_^

Lenke til kommentar

Er det noen rollespill?

Error lager anagram ftw!

Ellers er jeg på det å kjøpe julegaver for tiden, og jeg kom på en ide til mamma. Det har seg sånn at hun virkelig har begynt å drikke mye te det siste halve året, men bare vanlig Earl Grey.

Vet at det er noen te-elskere her inne. Vet dere om noen nettbutikker/butikker som selger mer spesiell og eksklusiv te?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Er det noen rollespill?

Error lager anagram ftw!

Ellers er jeg på det å kjøpe julegaver for tiden, og jeg kom på en ide til mamma. Det har seg sånn at hun virkelig har begynt å drikke mye te det siste halve året, men bare vanlig Earl Grey.

Vet at det er noen te-elskere her inne. Vet dere om noen nettbutikker/butikker som selger mer spesiell og eksklusiv te?

http://teacuppa.com/

Lenke til kommentar

Oioi, jeg er jo nominert og greier. Så koselig 8D

Nå føler jeg at jeg burde nominere noen selv, for ikke å være douche. :p

Det er visst ikke min dag på spillfronten - gode gamle File Not Found under BC2-oppdatering, og Steam vil ingenting. Men hey, jeg ble tross alt ferdig med en eksamen i dag, og jeg tror det gikk rimelig bra n stuff (22 sider om religiøs lederskap!).

Lenke til kommentar

Tell your friends! Jo fler nominasjoner jo bedre.

Det er jo en skikkelig bummer, jeg har i grunnen masse spill men jeg har i grunnen ingenting å spille. Vil liksom finne på noe helt annet i kveld, men "ingen" er hjemme. Faktum er vel at jeg har verdens minste omgangskrets og den jeg har er såpass langt borte at det krever førerkort og bil. Noe jeg heller ikke har.

Gratulerer med bestått eksamen! 22 sider høres imponerende ut for et slikt tema, jeg klarte i mine glansdager 4 sider når jeg var virkelig motivert og interessert i emnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...