Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Njæ. Jeg synes kanskje at hardcover-samlingen var mer rawsome. Den siste der ser fin ut, ja, men det er ikke nødvendigvis så åpenbart hva det faktisk er den inneholder. For min del bli halve poenget med å kjøpe slike samlinger og "spesialutgaver" at man skal kunne kjenne det igjen ved et øyekast. Da synes jeg det er finere og bedre med den første av Potter-samlingene stående i hylla.

Det står 'The Harry Potter Collection' med enorm gullfarget skrift på lokket. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ntååh. Om du bare hadde vært Shampoo, AltF4, så hadde jeg kunnet bruke en gammel SO-referanse som et svar til et innlegg du nettopp skrev :(

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er det bare jeg som innbiller meg at dette må være så nær man kommer følelsen av å få et herrelem slengt ansiktet uten å oppsøke en homoklubb?

Ikke at det er noe galt i å måtte ønske noe slikt, det ville bare for meg personlig ikke vært hovedgrunnen til at jeg så en slik film. Eller en grunn overhodet, for den del.

Nei, for vi vet alle at det du vil se på er ungjenter gravide mager svinge seg foran deg i nydelig 3D. motivatorbf9e145570165410f93b9eb315.jpg

Lenke til kommentar

Ntååh. Om du bare hadde vært Shampoo, AltF4, så hadde jeg kunnet bruke en gammel SO-referanse som et svar til et innlegg du nettopp skrev :(

Er det bare jeg som innbiller meg at dette må være så nær man kommer følelsen av å få et herrelem slengt ansiktet uten å oppsøke en homoklubb?

Ikke at det er noe galt i å måtte ønske noe slikt, det ville bare for meg personlig ikke vært hovedgrunnen til at jeg så en slik film. Eller en grunn overhodet, for den del.

Nei, for vi vet alle at det du vil se på er ungjenter gravide mager svinge seg foran deg i nydelig 3D. motivatorbf9e145570165410f93b9eb315.jpg

Haha fantastisk!

Lenke til kommentar

Yeah me!

Lenke til kommentar

Her har dere som vanlig hatt moro uten meg. :(

Harry Potter bøkene er helt klart best på engelsk. Jeg har de på norsk i hardcover, men den samlingen der var smud. Kjøper vel de i hardcover. I år har jeg kjøpt mange bøker, men har ikke fått lest noen av de enda.

@ Lakus: Les Miserables: In Concert 25th Anniversary Edition.

Det var du som likte Les Miserables var det ikke? Har du denne?

Lenke til kommentar

Denne dagen, hvor både gamlefar og namsos's sønn la meg til på tryneboka, skal markeres i kalenderen og feires hvert år.

Vi tre burde møtes på denne dagen fra nå av og drikke litt kakakao sammen. Denne dagen skal også markeres som den dagen jeg fikk orgasme etter å ha fjernet ett tall fra en html-kode som fikset alt jeg slet med.

2. desember er en magisk dag.

Lenke til kommentar

Jeg fikk Hobbiten og Ringenes Herre da sistnevtes første film kom. Leste Hobbiten og likte den godt. Begynte på Ringenes Herre, men stoppet opp rett etter at de kom inn i Moria. Har ikke fortsatt på den boka, så de er i Moria enda. Lærern vår leste den første boka høyt i matfri, men hun var ikke noe flink til å lese. Må begynne på den boka igjen en dag.

Lenke til kommentar

I år har jeg kjøpt mange bøker, men har ikke fått lest noen av de enda.

Huff ja, du minner meg på at jeg må se til å lese ferdig bøkene i Malazan Book of the Fallen serien. :whistle:

Da er vi to, men jeg tviler på at det blir med det første med tanke på hvilke bøker jeg får i posten snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...