Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 For min egen del blir lesing til en forbannelse idèt jeg starter på en bok jeg liker. Både timene og dagene flyr forbi og vips har det gått 2-3 dager og 1000 sider. Husker hver gang jeg fikk en ny Harry Potter bok så klippet jeg av de sosiale antennene mine og leste dem fra start til ende nesten uten stans. Samme skjebne led også Ringenes Herre og Hobbiten. Jeg later forøvrig som at jeg ikke leste det du skrev Nubbiz. Har lyst til å få i meg The Children og Hurin også en gang, men venter til en eller annen ferie jeg er bortreist. Påskeferie i Brazil med bok på stranda hørtes ikke så dumt ut. Når det kommer til paperbacks vs harbacks er jeg egentlig likegyldig. Tilfeldigvis har mer eller mindre alle bøkene jeg har lest vært hardbacks, men jeg leser like gjerne deres mykere brødre. Når jeg kjøper bøker selv derimot kjøper jeg alltid hardback. Det er så sjeldent jeg gjør det at de ekstra kronene kan jeg koste på meg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Kjøpte en fancy versjon av Ringenes Herre for flere år tilbake. Etter å ha lest den igjennom, brukte jeg den som papir til fyring i peisen. Makan til oppskrytt bok. Hobbiten er fantastisk dog. Jeg tror ikke jeg kan være din venn lengre. Og Lakus; The Children of Hurin er helt fantastisk bra. edit; jeg har nylig bestilt meg en boks med alle Harry Potter bøkene hardback på engelsk. Gleder meg som en unge. Endret 2. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Likte ikke Ringenes Herre eller Hobbiten særlig godt selv. Fantasy er ikke helt min greie, selv om jeg husker jeg slukte noe barnefantasy-greier som mindre. Harry Potter? Nå er en god stund å poste denne. http://www.youtube.com/watch?v=MahTKZDHXaA&annotation_id=annotation_62893&feature=iv Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Men hva slags omslag hadde den boksen, Vaine? Jeg vil helst ha en samling uten masse farger og tegninger på hvert omslag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Likte ikke Ringenes Herre eller Hobbiten særlig godt selv. Fantasy er ikke helt min greie, selv om jeg husker jeg slukte noe barnefantasy-greier som mindre. Harry Potter? Nå er en god stund å poste denne. http://www.youtube.com/watch?v=MahTKZDHXaA&annotation_id=annotation_62893&feature=iv Hahahaha Fantastisk! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Men hva slags omslag hadde den boksen, Vaine? Jeg vil helst ha en samling uten masse farger og tegninger på hvert omslag. http://www.capris.no/product.aspx?isbn=0747594562 Og bare for å skryte litt så har jeg denne versjonen av LotR; http://www.capris.no/product.aspx?isbn=0618517650 Endret 2. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Huff, jeg har lest for lite i det siste. Bare blitt mindre og mindre. Å lese på senga kan være farlig for søvnen også. Husker ikke hvilken bok det var, men hadde lest 1/3, så fortsatte jeg en kveld mens jeg lå i senge. Og vips, 7 timer og 500 sider senere var klokken 8 på morgenen og jeg leste siste setning, og lukket boka. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 DEN Harry Potter samlingen SKAL jeg få til jul. Om jeg ikke får den setter jeg fyr på juletreet og dytter det i grøten! Den Ringenes Herre utgaven du har er den samme som er på vei til postkassa mi sammen med denne (se bildet) Hobbit-utgaven. Synd det ikke finnes noen matchende versjon av The Children of Hurin og Silmarillion. Bestilte også noen julegaver nuh. Blu-Ray spiller til mamma og stefar (en hver), fire Blu-Ray filmer til stefar, digital bilderamme til mamma og Toy STory 3 spillet til lillebror. Ca 1500kr på hver av foreldrene og ca 500kr per søsken er vel budsjettet i år. Begge to har nemlig hintet til at de kunne tenkt seg en Blu-Ray spiller. Er litt mer usikker på lillesøster da. Hva i alle dager ønsker en vesleboksen teaterjente på 13 år seg til jul? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 DEN Harry Potter samlingen SKAL jeg få til jul. Om jeg ikke får den setter jeg fyr på juletreet og dytter det i grøten! Den Ringenes Herre utgaven du har er den samme som er på vei til postkassa mi sammen med denne (se bildet) Hobbit-utgaven. Synd det ikke finnes noen matchende versjon av The Children of Hurin og Silmarillion. Bestilte også noen julegaver nuh. Blu-Ray spiller til mamma og stefar (en hver), fire Blu-Ray filmer til stefar, digital bilderamme til mamma og Toy STory 3 spillet til lillebror. Ca 1500kr på hver av foreldrene og ca 500kr per søsken er vel budsjettet i år. Begge to har nemlig hintet til at de kunne tenkt seg en Blu-Ray spiller. Er litt mer usikker på lillesøster da. Hva i alle dager ønsker en vesleboksen teaterjente på 13 år seg til jul? Jeg gikk selv for 70th Anniversary versjonen av The Hobbit med det originale omslaget Tolkien tegnet selv: Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Finnes det noen som seriøst likte Silmarillion? Men den Hobbit-utgaven ser sweet ut. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Finnes det noen som seriøst likte Silmarillion? Men den Hobbit-utgaven ser sweet ut. Silmarillion er tunglest, ja. Men historien er engasjerende nok. Jeg synes the first age er langt mer interessant enn the third age. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg liker ikke helt omslag som den Hobbit-utgaven. Liker at de er enkle. Silmarillion har jeg ikke kommet meg helt igjennom enda, men det er mye der som er mye mer spennende/episk enn noe av det man ser i trilogien. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg liker ikke helt omslag som den Hobbit-utgaven. Liker at de er enkle. Silmarillion har jeg ikke kommet meg helt igjennom enda, men det er mye der som er mye mer spennende/episk enn noe av det man ser i trilogien. Nei, jeg er ikke så veldig stor fan av det omslaget selv, men når jeg kjøpte den LotR utgaven, så bestemte jeg meg for å skaffe alle bøkene fra samme publisher (Houghton Mifflin). De resterende bøkene jeg har av Tolkien ser slik ut; Hadde Houghton Mifflin hatt disse bøkene med et fancy svart omslag lik LotR så ville jeg selvfølgelig gått for disse, og når sant skal sies så er bøkene helt sorte med gullfarget tekst på ryggen om du fjerner papirbeskyttelsen. Endret 2. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Den Potter-samlingen var sexy. Vil ha. Har bare noen av bøkene med "voksencover". Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Litt penere boks, dog med paperback bøker; http://www.capris.no/product.aspx?isbn=0747595844 Jævla fin. Endret 2. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har spist middag nå. så Watchmen (igjen), herre gud som jeg elsker den filmen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Boksen over tror jeg de har på Norli. Noen må gi den til meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Njæ. Jeg synes kanskje at hardcover-samlingen var mer rawsome. Den siste der ser fin ut, ja, men det er ikke nødvendigvis så åpenbart hva det faktisk er den inneholder. For min del bli halve poenget med å kjøpe slike samlinger og "spesialutgaver" at man skal kunne kjenne det igjen ved et øyekast. Da synes jeg det er finere og bedre med den første av Potter-samlingene stående i hylla. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har et jævlig godt ordspill på lur om den Harry Potter-boksen, noen må bare ytre et behov for at den skulle dukke opp i bokhylla deres til deres store overraskelse på en eller annen fantastisk måte først. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så du kan få gleden av å opplyse oss alle om det jævlig gode ordspillet ditt? No way, Jose! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå