nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 True, true. Kom deg hit, din skitne pike. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 *tripper søtt bort til nubbiz* ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Synes jeg ser for meg at nubbiz åpner døra og der står RoR utkledd som Rødhette og bare: Endret 2. desember 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hysj da, du ødelegger overraskelsen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da var Rid....filmen ferdig. Fortsatt ikke trøtt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Skjer med døgnrytmen da nubbinator? Årets Bruker 2010! Endret 2. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det lurer jeg også på. Men nå skal jeg ned på postkontoret og hente 1 - 48 av The Walking Dead. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Min Facebook-verdi steg nettopp med flerfoldige prosent. Hvor har du handlet nubbiz? Lyst til å se denne serien selv. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Din face kan nå omtales som episk. Kjøpte denne. Siden serien ikke kommer raskt nok ut på skjermen så får jeg heller begynne å lese den. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ble inspirert av noen et par sider tilbake. *Trykke på* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hehe. Hvem er han fyren igjen? Sett ham før, klarer bare ikke koble. @nubbinator: Ah, trodde det var serien du hadde kjøpt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er han mer gjennkjennelig nå, Altf4? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hahahaha gud bedre ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kjøpte denne. Siden serien ikke kommer raskt nok ut på skjermen så får jeg heller begynne å lese den. Godt å se at det ikke bare var jeg som ikke kunne vente på mer av The Walking Dead. Jeg bestilte dog fra Amazon.com for ca en hundrings mindre enn deg. Gleder meg enormt til den kommer. Litt rart egentlig hvor mye bøker det har blitt kjøpt i det siste. I mine 21 år på denne jord har jeg kun kjøpt èn bok (selv om jeg har lest flere) og i går kjøpte jeg meg tre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hehe. Jeg har faktisk kjøpt en hel del, blant annet alt Levi Henriksen har skrevet. Av tegneserier har jeg ikke så alt for mye, et par bøker med Batman, komplett Sin City og Watchmen selvfølgelig. Fin signatur forresten Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så at den var billigere på Amazon, men hadde et gavekort på Capris. Var en ivrig leser frem til et par år tilbake. Etter det har det daffet litt av, så dette er vel det første lesestoffet jeg har kjøpt på en god stund. Har lest de første bladene, og er forelsket. Illustrasjonene er i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg leser alt for lite selv. En av grunnene er at jeg akkurat nå ikke har noe særlig å lese, en annen er at jeg ikke er flink nok til å løsrive meg fra dataen så jeg får lagt meg tidlig nok til å faktisk rekke å lese før jeg sovner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Men leser du alle bøkene du kjøper? Jeg synes det er mange som tar samme vei jeg gjør. Kjøper bøkene, og leser boka. Jeg prøvde meg jo tidligere i år på å lese Les Miserables boka. Dessverre virket de i overkant av 1000 sidene litt avskrekkende på meg og jeg krøp tilbake til TV´en min. De siste jeg har kjøpt nå er mer for nostalgien og spenningens skyld. Hobbiten og Ringenes Herre (Collectors Edition begge to) bøkene skal jeg ha stående synlig i hylla. The Walking Dead er vel mest fordi jeg ikke klarer å vente på flere episoder. Synes din var så flott at misunnelsen tok over. @AltF4: Les på dataen Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kjøpte en fancy versjon av Ringenes Herre for flere år tilbake. Etter å ha lest den igjennom, brukte jeg den som papir til fyring i peisen. Makan til oppskrytt bok. Hobbiten er fantastisk dog. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noe av sjarmen er jo å lese på senga. husker jeg leste Snømannen av Jo Nesbø på 3 kvelder/netter. Lå og leste flere timer i strekk. Jeg leser alt jeg kjøper, men akkurat nå ligger jeg litt etter. Og for ordens skyld, jeg kjøper for det meste kun paperbacks, "skikkelige" bøker er jo alt for dyrt i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå