nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Close kjekken, close! Og når jeg tenker meg om så er det iallefall en her som vet hva jeg heter, og mister Shampoo finner det nok ut om ikke lenge. Endret 1. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hah! Gry Blekastad Almås! Jeg visste det <3 God natt Backstabber Endret 1. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sshhh, ikke så høyt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Close kjekken, close! Og når jeg tenker meg om så er det iallefall en her som vet hva jeg heter, og mister Shampoo finner det nok ut om ikke lenge. Jeg vet, jeg vet, jeg vet.! *hopper ivrig opp og ned* Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du er den utvalgte vet du. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg vet også hva Nubbiz heter B) AltF4, du sakker ut! Og forresten, kjør på med sånn årets bruker tråd. Burde jo ha det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg vet også hva Nubbiz heter B) Nei, du får ikke! Jeg er den utvalgte! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja, et kjapt søk på google avslører den store hemmeligheten, men whatevs Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tsk, google er ikke nødvendig for allvitende guder som meg og nubbiz. ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Viste dere at AltF4 nesten er like flink til å danse som frøken Gaga? Bevis. Hahaha. Pure genius. Nå vet jeg også hva du heter, nubbiz. Kanskje du får en friend request på facer'n en vakker dag. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Google lyver! GOOGLE LYVER!! Og fellow trøndere trenger jeg flere av på trynboka. Endret 2. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) http://e24.no/it/article3929390.ece Sitter forøvrig fortsatt med leksene, men nå er det blitt så sent at hjernen min går som sirup. Jaja, blir å stå opp i åtte-tiden i morgen og fortsette. Hjelper uansett ikke å gjøre noe nå. Og i tillegg er det tysk-eksamen i morgen, daamn :o Natta nubfolk! Endret 2. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Google er vår allmektige skaper. Hvordan våger de? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 God natt feil. Lykke til Google eier internettet, de våger alt. Til og med å avsløre navnet til den allmektige nubbiz. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal ikke se bort i fra at du finner en ny facebook-venn i julesokken i år da, nubz. Nå sier jeg god natt. tudeloo Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nattinatt Villery Tror jeg skal sette meg ned med en film. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nei, sett deg ned med meg du, så ka vi se film sammen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da blir det nok lite film gitt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Gjør det noe da? Jeg er jo bedre enn enhver film. ^_^ Endret 2. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå