Error Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er jeg den eneste som synes at "blå" og "rød" høres ekstremt teit ut, i sammenheng med temperatur? Blu og red tilhører TF2! Ellers har jeg tysk muntlig eksamen i morgen (skrekk og gru) så jeg øver alt jeg kan nå. Håper det går seg til noenlunde. Har også en stor naturfags-gruppeinnlevering til i morgen som jeg må jobbe mye med før jeg legger meg. Vil tro at jeg nok ikke er i seng før midnatt PS: Hvorfor spretter det opp en smiley et totalt random sted i posten om man trykker på ett av smileyfjesene? De kommer aldri opp der jeg har "pekeren" Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vi snakker om Blue, ikke Blu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 "Rød" brukes vel ikke annet enn når nubbinator føler for det "Blå" syns jeg er en fiffig og kort måte å si kulde- eller minusgrader. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har mine røde perioder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ikke i dusjen. Visste dere at det i Bad Romance av Lady Gaga er 3 Alfred Hitchcock-referanser i en og samme linje? "I want your Psycho, your Vertigo shtick/Want you in my Rear Window baby you're sick" Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Viste dere at AltF4 nesten er like flink til å danse som frøken Gaga? Bevis. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har ikke ledd så godt på lenge! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Aahahahahahahaa, fan-friggin-tastic! Herlig utvalg av ansikter også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Viste dere at AltF4 nesten er like flink til å danse som frøken Gaga? Bevis. Hahahahahahahaha Lo meg fordervet ^^ http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10019966 SICK!! Endret 1. desember 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Neste Gullstikka får et dansenummer? ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så lenge jeg slipper å danse - gogogogo Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det skjedde med meg Er det farlig å "knekke" i fingerleddene? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg forventer og se deg på neste sesong av Skal vi Danse? AltF4. Jeg hadde store forhåpninger om å få gjort noe i dag, men det skjedde ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg forventer og se deg på neste sesong av Skal vi Danse? AltF4. Da må jeg bli kjendis først. Og det klarer jeg ikke alene. @backstabber: nei, de har vel funnet ut at det ikke er farlig. Selv bare hater jeg den lyden noe jævlig. Gjorde det masse før. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om jeg legger ut videoen av oss to på noen kjekke nettsider så blir du kjendis over natten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vel... Hyggelig med sexvideoer men det hjelper som regel på at en av de som er med er kjent for at det skal bli noen sak. Og mens du absolutt burde være et navn på alle lepper (jeg vet i hvert fall ikke hva du heter) er du ikke det. Og da hjelper det lite for min stjernestatus å vise oss i en dusj. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Beklager. Og nå skal jeg legge meg i tillegg. Burde vi ikke forresten ha en "Årets bruker"-avstemning? Jeg ser Diskusjon.no er godt i gang alt. Endret 1. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvem vet, kanskje det er en kjendis som gjemmer seg bak min overlegene avatar. Og Guddnait. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, du er merkelig ivrig på å holde identiteten din skjult... Jeg tipper Ragnhild Sæltun Fjørtoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå