Laland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hva er det som er "middels glad i sommeren"? Tror de fleste er over det, og da blir jo de fleste ikke særlig mer enn nettopp middels glade i sommeren.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vinteren er den beste årstiden! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Neinei, det er senvåren. Da er det så lenge som mulig til vinter samtidig som det er en akseptabel temperatur ute. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 @Rider: har vært kaldt en stund, men ikke så kaldt som nå. Varmegrader er ikke akkurat å foretrekke i desember mener nå jeg - selv om jeg er over middels glad i sommeren. Sant det. Liker best 2-3 minus. Men noen varmegrader er greit så lenge det ikke regner. Var 18 blå her for noen dager siden, og inne i en dal i nærheten der det bruker å være ekstra kaldt var det 26 blå. Pluss vind. Brrrrrr. Vinteren er flott den, så lenge snømengden holder seg godt under 2 meter, og det holder seg kaldt så det ikke blir glattis og slapsføre (noe det nesten alltid er i Tromsø om vinteren). Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 God dag. Siste økt nå. Ferdig med tyskstil på 300 ord. Gleder meg til å bli ferdig med tysken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hva er det som er "middels glad i sommeren"? Tror de fleste er over det, og da blir jo de fleste ikke særlig mer enn nettopp middels glade i sommeren.. Og da er jeg altså mer glad i sommeren enn de fleste. Om jeg får betalt for å se på Madagaskar 2 og surfe forum samtidig? Stemmer det. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det noe jeg ikke savne fra ungdomsskolen, så er det tysken. Fikk utsettelse på HTML prosjektet! Da kan jeg utsette det litt til.... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg tror jeg trenger briller.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg trenger briller. Har ikke briller thou. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg trenger og har, men bruker ikke. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ikke trenger jeg briller, og tannregulering har jeg også vært så heldig å slippe. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tennene mine har alltid vært perfekte, men i det siste har jeg merket at det er vanskelig å lese på avstand. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ikke trenger jeg briller, og tannregulering har jeg også vært så heldig å slippe. Jeg har hatt begge. Samtidig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Offisiell SO-låt. http://www.youtube.com/watch?v=ZLnlVGJnEME&feature=related Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noe nytt angående julekaraoke, forresten? Du skulle vel kontakte Vrengtpolvott? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ikke trenger jeg briller, og tannregulering har jeg også vært så heldig å slippe. Jeg har hatt begge. Samtidig. Eg har begge delar no : o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gjorde det senest i sta. Noe nytt angående julekaraoke, forresten? Du skulle vel kontakte Vrengtpolvott? Gjorde det senest i sta, men han jobber en del om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå