Erik Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 @Erik: "Plast sertifikatet". ORLY? Altså, når jeg klarte oppkjøringen så måtte jeg levere inn skuter sertifikatet, altså den rosa jævelen, men nå fikk jeg endelig det ny rosa plast sertifikatet etter seks dager med midlertidigkjøretilatelseslapp. Og ja, tok det i et ord med vilje Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://vocaroo.com/ Gløgg er digg, btw. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) "Lappen for midlertidig kjøretillatelse". "Plast-sertifikatet". Dagens ungdom. Sigh. Takk Mokko! Og nei. Gløgg smaker, som Erik påpeker, mindre godt. Endret 30. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ..enn Cola, men fortsatt ganske godt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har aldri smakt gløgg og jeg trenger egentlig bare å lukte på den for å kjenne at det ikke gir mine smaksløker orgasme. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Begynner å bli saftig lei av å designe nettside nå. ballklask! måtte bare få det ut av systemet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vil du ha dame med deg hjem fra byen? Spill av denne. Du trenger ikke være redd. Før du hører dette. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har lett etter en ny meldingslyd på mobilen og nå fant jeg en tror jeg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vil du ha dame med deg hjem fra byen? Spill av denne. Du trenger ikke være redd. Før du hører dette. Hahaha. Den vil jeg ha som meldingslyd. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://vocaroo.com/?media=vRoavj1gdjPkGbFnm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hahahahaha. Rett og slett deilig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tror ikke jeg heller, Erik. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Etter Shampoo postet The Hobbit Collectors Edition i Secret Santa tråden har jeg brukt hvert ledige sekund på å finne en pakke med Lord of the Rings, The Hobbit, Silmarillion og The Children of Hurin i èn pakke. Og det fant jeg, men med den litt stive prisen på 200 pund. Æsj. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://vocaroo.com/?media=vzfVqtGoHJi8MqE4t Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Av en eller annen grunn trodde jeg at du skulle ha litt lysere og mer "jentete" stemme Mokko Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vil du ha dame med deg hjem fra byen? Spill av denne. Du trenger ikke være redd. Før du hører dette. Ahahha, beste jeg har hørt på lenge! Kombinert med koreaneren som det ble linket til i en youtube-video her for noen sider siden blir det gull Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vil du ha dame med deg hjem fra byen? Spill av denne. Du trenger ikke være redd. Før du hører dette. Haha Og gløgg er ikke godt nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå