Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderne zombier gjør det!

Jepp! Før i tiden hadde folk bedre tid og ble dermed tregere som døde. Dessuten hang de bare rundt på kjøpesentrene. Nå til dags er det trening, hardfylla og dårlig tid som gjelder - følgelig får vi tanks, boomers og løpende zombier.

Lenke til kommentar

Zealuu speaks the truth.

Spilte en liten runde offline i L4D2 nå nettopp, før pc'n min fant ut at den ikke hadde lyst til å spille det lengre (L4D2 stopped working). :( Har opplevd dette ofte i det siste, både med L4D2 og Just Cause 2. Trodde kanskje det var den nyeste nvidia-driveren som hadde skylden, men det var det altså ikke. Rimelig irriterende.

Noen som har noen smarte tips til hva det kan være? 8800 GTX, AMD Dual 6400 (Tror jeg), 6 GB RAM. Strøm skal det være mer enn nok av.

Lenke til kommentar

Edit: Viser seg at det er noe rart med filen "dsound.dll" som gjør at spill stopper å funke.

Med mindre ting er mer kryptiske enn vanlige, så regner jeg med det er en DirectSound-DLL. Kjør en DirectX-oppdatering for å, vel, oppdatere, eller reparere?

Eventuelt rull tilbake eller oppdater lydkortdriverne dine hvis du har gjort noe kreativt med dem i det siste.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...