Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er grusomt fordi vi har helt merkelige lærere. I dag for eksempel var læreren vår i Stavanger og vi satt der i seks timer og holdt på med Illustrator som vi bare har hatt en dag, det var frustrende når vi ikke kunne det, i tillegg til kjedelig. Hele oppleget på min skole er forferdelig, det er så mange ganger vi har vært der og tenkt på hva vi tenkte da vi valgte denne linjen, helt utrolig at så mange mennesker kan angre så mye. Dårlig, dårlig og atter dårlig. <_<

Lenke til kommentar

Får håpe det går bedre med deg på media. Rart er det også at jeg som virkelig kan ting innen media får dårlige karakter en de som ikke kan noe. På filmen vi nettopp laget var jeg regisør, kameramann og redigerte hele filmen. Vi hadde en liten refleksjonsprøve på slutten av perioden. Det var tydligvis den som satte karakteren ettersom jeg fikk 5 og resten av gruppen min fikk 6 når jeg hadde gjort alt på filmen. De var bare skuespillere :huh: Sliter dermed litt med motivasjonen.

Lenke til kommentar

Bien, merci. ^_^

I dag har jeg våknet inntil kjæresten, sett nevøene mine, synes det var hysterisk morsomt å se ansiktsuttrykket til Zealuu da jeg nusset på den ene nevøen min og sa "Åååh, jeg blir så babysyk av å se på dere!", vandret meningsløst rundt i byen, kneet en random dude på busstoppet i ribbeina, og nå skal jeg ligge meg på sengen og slappe av litt. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...