nubbiz Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Sant nok, nerdete er det Ser ikke bort ifra at du hadde likt det. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hugser eg prøvde å komme i gong med ein ven, men vi kom til Char creation og skjønte veeeldig lite. Og så klarte vi aldri å rekruttere meir enn oss to heller. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det blir sabla kjedelig med to spillere. Og det hadde nok vært en fordel å lese PH1 og DMG for DMen før dere begynte Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vi las Player's Handbook og Dungeon Master's Guide, fortsatt ganske komplisert. Men største grunnen var nok fordi vi ikkje fekk fleire spelarar. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Egentlig så er det så komplisert som en gjør det. Bøkene er strengt tatt bare forslag, og DMen bestemmer hvor mye han vil følge fra boken. De grunnleggende reglene er nokså greie om en har noe erfaring med rpg'er fra dataspill Men det virker absolutt uoverkommelig ved første øyekast. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Det hadde vært veldig morro å prøve DnD. Har ingen her lokalt som er såppass nerdete som meg Hadde jeg bare bodd på Steinkjer ^_^ Endret 28. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) *snufs* Og der gikk hun og la seg, nesten en uke til neste gang jeg kan snakke med henne. Irriterende examener! Ok, på tide å fordype seg i Two Worlds 2. Edit: Craxdm da, det er jo her i nærheten av meg du skulle bodd, nubbiz også for den saks skyld. ^_^ Endret 28. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja, det er på Steinkjer det skjer! Eventuelt kunne vi fyrt opp en SO-kampanje Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Neste forumtreff blir over ei helg med DnD : P Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 På sydspissen av Norge? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Man, M&B: Warband fløt faktisk ok (med lave settings) på Eee-en min, men det frøs plutselig helt. :< Har forsåvidt spilt det gamle M&B i lang tid, men Steamtilbudet i dag var litt for bra til at jeg kunne la være å kjøpe Warband. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Prøvde demoen, syns det var uhorvelig tungvindt! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Mount and Blade? Den ser jeg ikke helt. Altså, tempoet i kampene er jo ikke akkurat på twitch-nivå, men det ville liksom ikke passet helt inn i presentasjonen heller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kom til den ride-seksjonen og ble oppgitt over å aldri få ned alle blinkene. Om jeg ikke treffer stillestående mål treffer jeg neppe levende mål heller, så jeg lukket spillet og lot Mount & Blade være Mount & Blade. At dette har noe med min egen tålmodighet og giddelyst til å lære noe nytt der og da å gjøre nekter jeg absolutt ikke for. Hvor har det forresten blitt av Eplefe? Sånn av ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hun er veldig opptatt med viktige ting som Twitter! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Internett. Hun gjør det feil. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 God Morgen! Lenge siden jeg sovnet klokken 12. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Deilig, er det ikke? Når jeg har nok klær på meg er det egentlig ganske deilig å stå ute i 11 blå. Ikke hele tiden selvølgelig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er fantastisk. Gruer meg til å møte 20 blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå