Doderlein Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 God dag, god dag. LAN nå ^_^ Jeg og. Hva spiller dere? Jeg og !!!!!!!!!!!!! Tips til spill? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Åja, du tullet bare. Nå føler jeg meg veldig dum. Edit: Tenker på Backstabber, altså. Endret 27. november 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 CS seff. Kan ikke kalle det LAN uten CS. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 DESTO VIKTIGERE Å TA DEN VED ROTEN! Hei jeg setter pris på småpirk jeg! :3 Det sa mor... Nei, vent. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nei, faktisk ikke Har spillt alien swarm (gratis på steam), og wc3! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Alien Swarm er rimelig awesome med kompetente folk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Helt enig, men det er dessverre litt kort og litt tynt med innhold for å leve lenge. Men for all del, jeg får ikke meg selv til å klage på varer som er gratis. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 God morgen skrullinger. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 God morgen skrullinger. Klokka var 13:16 når du skrev det innlegget, det var altså ettermiddag, i verstefall formiddag, altså ikke morgen. Jeg aksepterer dermed ikke din snille gest. <_< :rolleyes: Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 God morgen skrullinger. Klokka var 13:16 når du skrev det innlegget, det var altså ettermiddag, i verstefall formiddag, altså ikke morgen. Jeg aksepterer dermed ikke din snille gest. <_< :rolleyes: Ah, glemte å si det. Den inkluderte ikke deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Så så folkens, har nå brukt to timer av lørdagen på å rydde opp i dette forumet. Om jeg må rense opp her også blir jeg så irritert at jeg stenger dere ute. Humøret blir ikke bedre av at jeg blåser av 500k på en sniperrifle i Borderlands bare for å kjøpe en revolver til 20k som er et bedre våpen - selv på avstand. http://www.youtube.com/watch?v=ZpOoxfI9ZBI&feature=player_embedded Endret 27. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg sluttet å kjøpe våpen i Borderlands for leeeenge siden. Jeg fant en eller annen hagle som jeg har brukt trofast og har verken funnet eller sett noe bedre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hehe, er ikke så ofte jeg gjør det selv og på PC har jeg to favorittvåpen. Spiller nå på X360, og der har jeg derimot ikke funnet de beste våpnene enda (første gjennomgang, litt over halvveis). Derfor kjøper jeg det som er tilsynelatende bedre enn det jeg har i håp om å treffe gull frem til Pestilent Defiler er å få tak i. Fant forøvrig nettopp ut at Gran Turismo 5 gir deg en bil i gave på bursdagen din - og bilen er fra det året du er født. Rimelig dritkult! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Da var GT5 kjøpt. Rekker vel å spise middag før dette er installert. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Derfor kjøper jeg det som er tilsynelatende bedre enn det jeg har i håp om å treffe gull frem til Pestilent Defiler er å få tak i. Fant forøvrig nettopp ut at Gran Turismo 5 gir deg en bil i gave på bursdagen din - og bilen er fra det året du er født. Rimelig dritkult! Pestilent Defiler er knall. Fant ein i eit raudt weapon crate i Treacher's Landing på Playthrough 1 og den fungerar fortsatt ganske bra mot armored mobs i Playthrough 2 (level 45ish). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jepp - av våpen med elemental damage finnes det neppe noen bedre, selv om jeg har et par andre som stiller veldig nært bak. En smg ved navn Combustion Hellfire blant annet. Det Pestilent Defiler virkelig tjener på er allikevel treffsikkerheten og at den er scoped - snipere taper utrolig mye på å være de eneste som har sway når man scoper. Merkelig design som egentlig ødelegger litt for sniperrifler som våpen i Borderlands, fordi andre våpen automatisk er bedre å sikte med når de har scope. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 God dag, god dag. LAN nå ^_^ Jeg og. Hva spiller dere? Jeg og !!!!!!!!!!!!! Tips til spill? Var litt opptatt igår Mange spilte CSS, jeg holdt meg unna det hele tiden. Spilte for det meste Flatout 2 og Warcraft III. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jepp - av våpen med elemental damage finnes det neppe noen bedre, selv om jeg har et par andre som stiller veldig nært bak. En smg ved navn Combustion Hellfire blant annet. Det Pestilent Defiler virkelig tjener på er allikevel treffsikkerheten og at den er scoped - snipere taper utrolig mye på å være de eneste som har sway når man scoper. Merkelig design som egentlig ødelegger litt for sniperrifler som våpen i Borderlands, fordi andre våpen automatisk er bedre å sikte med når de har scope. Hah, Combustion Hellfire bruker faktisk eg òg. Tar livet av det meste, minuset er at du ser fint lite om fiendane er nær, og frameraten går rett i golvet ved full auto Combustion Hellfire, Maliwan Volcano, Pestilent Defiler og ein rocket launcher eg ikkje husker navnet på. Av og til Vitriolic Crux, fantastisk shotgun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå