Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro det er markedet sin skyld ja. Det er ikke mange som har noe forhold til den serien foruten de av oss som er mer interesserte i spill enn de fleste andre. Jeg har ikke noe forhold til den selv, og det første jeg hørte om den var noen uker før det siste spillet kom ut. Ikke det at jeg er noen spill-wiz, men det sier jo noe om hvor under radaren det er.

 

Og for å plage dere litt med tilbakekommende temaer er jeg blitt litt mer positiv angående en spleising med Diskusjon.no. I håpet om at piratkopieringstullet kan holdes i en egen kategori har jeg løsnet litt. Håper selvfølgelig at de nåværende kategoriene beholder en nulltoleranse, men så lenge "de" ikke blander seg inn der jeg leser ser jeg en annen vei. Jeg håper bare noen av de tyngre brukerne kommer tilbake. Savner det å ha folk der som virkelig kan sakene sine.

 

Gunfreak sine kunnskaper om, vel, "guns" og uniformer i Empire-spillene f.eks er fantastisk å lese. MiSP var også utrolig kunnskapsrik i Elder Scrolls-forumet (flere andre steder også selvsagt). De som kunne masse innen hver "sin" sjanger føler jeg har forsvunnet litt til fordel for de større massene med COD-generasjonen (no offence om noen av dere liker COD, det er ikke jeg jeg mener). Forumet her inne holder generelt en hyggelig og mer eller mindre on-topic samtale, men jeg savner fremdeles mange av de tunge brukerne. Om vi da kan få kustus på spillkategorien der borte, med sin størrelse, så kan man vel håpe på at man vil fange oppmerksomheten til entusiastene igjen. Jeg har med andre ord gått fra å synes Diskusjon.no sine spillkategorier er en yngleplass for vissvass til en potensiell magnet for kvalitet.

 

En bemerkelse om Diskusjon.no ble til en hel bunke setninger. Lurer på hva det er i denne tobakken her..

Lenke til kommentar

Synes diskusjon.no er for stort og har en alt for solid brukergruppe det er vanskelig å bli en del av.

Virker som det har blitt en god del mindre aktivitet her på innlegg.no, hvertfall gamer delen. Noe jeg synes er veldig leit i grunn.

 

Edit: Lastet nettopp ned Amnesia: The Dark Descent demo. Blir spennende å se.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Villery Andeville er rimelig lekker på telefonen. Synd han ikke vil ha seg en iPhone 4, for facetime med den mannen tror jeg er fantastisk.

Det tror jeg også. ;)

Og jeg vil selvfølgelig ha meg en iPhone 4, jeg gidder bare ikke å betale dyre dommer for den. Det får julenissen gjøre. :)

 

 

Etter en runde med Andeville så kjøper han seg både Mac og iPhone, samt koster på trappa til Jobs.

 

Har en iPhone 3GS, og det tror jeg er det nærmeste jeg kommer å være Macbruker.

Med mindre du klarer å "overbevise" meg selvfølgelig, If you know what I mean. ;)

Lenke til kommentar
DelvisF4 Edit: Sitter i kantina på skolen nå, hvor de nettopp har fått seg nye høyttalere. Det er selvfølgelig noen som har skrudd på alt for høy musikk, så mens jeg sitter og gjør lekser hører jeg "niggah niggah motherfucking niggah" i bakgrunnen. Lurer på hvor lang tid det tar før de høyttalerne er sprengt :o
http://www.youtube.com/watch?v=ovMN-eGUn_A?

http://www.youtube.com/watch?v=kF0glrGh7ow

Lenke til kommentar

For min del så er det ikke størrelsen eller oppsettet som er hovedproblemet med diskusjon, men den generelle holdningen blant brukerne.

Jeg tror nok at mye av grunnen til forfallet er den generelle holdningen som nå er fremtredende "der". Det er derfor jeg håper at med en viss forandring i moderering, brukerbidrag og forflytting av "ulumskheter" til andre kategorier kan man tiltrekke seg den brukermassen vi alle vil ha. Om man klarer å sluse inn nok bidragsytere tror jeg det kan ha en positiv effekt på hvem som også blir tiltrukket av kategorien. Nå er det jo fritt frem for alle å skrive det de selv ønsker, og det tiltrekker selvsagt flere av den samme sorten. Om vi da forandrer på formelen tror jeg det vil i større grad få andre brukere til å ta en ny titt.

Lenke til kommentar

DelvisF4

 

Edit: Sitter i kantina på skolen nå, hvor de nettopp har fått seg nye høyttalere. Det er selvfølgelig noen som har skrudd på alt for høy musikk, så mens jeg sitter og gjør lekser hører jeg "niggah niggah motherfucking niggah" i bakgrunnen. Lurer på hvor lang tid det tar før de høyttalerne er sprengt :o

http://www.youtube.com/watch?v=ovMN-eGUn_A

?

 

 

Der har vi den. Fengende tekst i grunn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...