Villanden Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Er nok ingen Macbruker nei. Slikt vil jeg ha meg frabedt. Hvis jeg ikke får DW til å funke i morgen, så får jeg heller finne meg et annet program. Eller så kan jeg kanskje spandere en kopp kakao på en braid-elskende søtnos fra Steinkjer, så han kan gjøre det siste grovarbeidet for meg. God natt, Alt(for meg) Yeah, you heard me. Endret 25. november 2010 av Villanden Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Løsning til problemet ditt: Kjøp en Mac. Hva er det som skal gjøres egentlig? Hva har du tilgang til? God natt IngentingF4. Hohohohoho Endret 25. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jobber i elektrobutikk Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Blææææh.. Ville bare få sagt det.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Alt og ingenting. Det er meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) DelvisF4 Edit: Sitter i kantina på skolen nå, hvor de nettopp har fått seg nye høyttalere. Det er selvfølgelig noen som har skrudd på alt for høy musikk, så mens jeg sitter og gjør lekser hører jeg "niggah niggah motherfucking niggah" i bakgrunnen. Lurer på hvor lang tid det tar før de høyttalerne er sprengt :o Endret 26. november 2010 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Løsning til problemet ditt: Kjøp en Mac. Never!! Hva er det som skal gjøres egentlig? Hva har du tilgang til? Det er egentlig en ganske enkel sak. Skal ikke være så mye fiksafakseri på siden. Skal bare inneholde informasjon om et produkt. Min jobb blir å rydde opp i og strukturere teksten og gjøre den mer lesbar for en gitt målgruppe. Og selvfølgelig gi nettsiden et bedre design. www.sanolux.no er siden som skal redesignes. (Linker fungerer plutselig ikke.) Eneste problemet kan være bestillingsformularet, men jeg tror jeg kan stjele den som allerede ligger der. Den er uansett ikke en prioritet, da sjefen ønsker at siden skal være hovedsaklig en informasjonsside for produktet. Hvis jeg støter på noen problemer som jeg trenger svar på, så er det mulig du får noen spørsmål på pm, hvis det går greit? Endret 26. november 2010 av Villanden Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Okei. Siden så rimelig 90-talls ut. Kanskje på tide noen tar et tak i den. Og selvfølgelig er det greit at du spør om du lurer på noe Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Herlig. Ser ikke bort i fra at du får noen kreepy telefonsamtaler midt på natten heller. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kjenner jeg blir vill i trusen nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Villery Andeville er rimelig lekker på telefonen. Synd han ikke vil ha seg en iPhone 4, for facetime med den mannen tror jeg er fantastisk. Alene på jobben nå, julebord klokka 7 og frem til da skal jeg dusje og ta på meg dress. Blir heldigvis hentet så slipper å gå de tjue minuttene i 17 minus i dress. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Etter en runde med Andeville så kjøper han seg både Mac og iPhone, samt koster på trappa til Jobs. Og julebord hørtes digg ut. Spesielt siden jeg ikke har spist et ordentlig måltid på flere dager. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Så utrolig vanskelig det skal være å finne PAL versjonen av Tales of Vesperia til en fornuftig pris. CDON har det heller ikke på lager og amazon har en vannvittig prislapp på spillet. Edit: Julebord er jo skumelt sosialt. Endret 26. november 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Etter en runde med Andeville så kjøper han seg både Mac og iPhone, samt koster på trappa til Jobs. Og julebord hørtes digg ut. Spesielt siden jeg ikke har spist et ordentlig måltid på flere dager. Haha æ træng nu en orntli' piasava sjø! Hvofor har du ikke det? Gleder meg moderat, er desverre bare 11 som kommer (pluss meg), og jeg er jo den eneste mannen. Dermed sklir praten fort over i dameprat, så det blir mye øl inn og lite prat ut. Men men. Endret 26. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Sjekket Ebay eller PlayAsia? Nei, det er nok ren og skjær latskap. Jeg hater å lage mat. Det er så hinsides kjedelig. Hørtes ut knall ut. 11 fruer å prøve seg på, samt dameprat kan være interessant det. Spesielt etter et par glass vin. Endret 26. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ja, har sjekket begge. Play-Asia har kun ntsc og ebay.co.uk har spillet til svimlende £75+. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det koster å være kar Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Det skal være sikkert og visst. Noe intel på hvorfor dette spillet er så sjeldent i Europa? Endret 26. november 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det har vel ikke råd til flybilletter da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå