AltF4 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ah Dag. Fantastisk. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 @Sadfez: Hyggelig at du titter innom denne siden av forumet! La ikke nubbiz skremme deg fra å være her, mellom oss to er han litt sånn... Ja du vet. En sånn du aldri fikk lov av mamma å mobbe når du var mindre. Koselig å stikke innom en gang i mellom. Takk for bidrag til nisselue, nubbiz og mokko! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruker du mitt første bidrag skal jeg sende deg en julegave. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruker du mitt første bidrag skal jeg sende deg en julegave. Jeg vurderte faktisk å ta det første bidraget ditt, rett og slett fordi det passer så midt i blinken med min humor. Den andre var dog penere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Da har jeg nettopp sett Inception og jeg tror jeg har forstått omtrent 30% av det filmen handler om. Blir nok å se den igjen om et par måneder og se om jeg får med andre deler som hjernen min ikke hadde lyst til å oppfatte denne gangen. Jeg har følelsen av at hvis jeg gir denne filmen litt tid så er den helt utrolig awesome Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har vurdert å sett inception de siste dagene, men har ikke blitt noe til av ukjent grunn. Fikk sett nyeste Varg Veum filmen, den var like godt mottatt som de tidligere filmene, knall. Har Nokas klar, men får liksom aldri roen til å sette den på. Den anbefales eller? Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Filmen anbefales virkelig. Den er avansert som bare fy, noe som gjør deler av den litt vanskelig å fortså (spesielt om man mangler subtitles ) og det blir litt mindfuck. Likevel fikk jeg jo med meg hovedpoengene, men føler likevel at det er mye jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Da har jeg nettopp sett Inception og jeg tror jeg har forstått omtrent 30% av det filmen handler om. Blir nok å se den igjen om et par måneder og se om jeg får med andre deler som hjernen min ikke hadde lyst til å oppfatte denne gangen. Jeg har følelsen av at hvis jeg gir denne filmen litt tid så er den helt utrolig awesome Jeg synes den var helt utrolig awesome da jeg hadde sett den første (og til nå siste) gang. Må få sett en igjen. Har vurdert å sett inception de siste dagene, men har ikke blitt noe til av ukjent grunn. SedensedensedensedenSEDENSEEEEEDEEEEEN. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) The Inception Button Never Wake Up: The Meaning and Secret of Inception Endret 25. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skal sette meg ned med Dreamweaver CS5 for først gang nå. Burde bli interessant. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ikke drøm deg helt bort da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Hvorfor DW? http://www.youtube.com/watch?v=pXdOzMqlJUg&feature=player_embedded Endret 25. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har aldri følt meg så dårlig når jeg ler noen gang. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 20 utrolige fakta om sex. "7. Iphone-brukere har dobbelt så mye sex som Android-brukere. " Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 I Romania kan menn blir nektet opptak i presteskapet dersom penisen ikke er lang nok. Go Jesus! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvorfor DW? Nei si det. Følte det kunne være en fin plass å starte på. Har fått en skoleoppgave der jeg skal redesigne en bedrifts nettside. Det er ikke noe vi jobber med til vanlig (studerer reklame), så derfor tenkte jeg at jeg like gjerne kunne lage den i DW. Hvis du har noen andre forslag, del dem gjerne. Fikk en error da jeg skulle starte det, skjedde igjen etter re-installering, så det ble visst ikke så mye jobbing på meg i kveld allikevel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) 34% av det første kysset skjer på en fest. Så de starter å kline der og gir seg ikke før de står i gangen hos en av dem eller hva? Endret 25. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 @Andevill: Om du er en Macbruker så anbefaler jeg Espresso eller Coda. De er ikke like funksjonsrike som DW, men langt enklere og subjektivt bedre. Begynte selv med DW, men byttet kjapt da jeg fant andre programmer. DW er tungvint og ressurskrevende. Etter å ha testet utallige programmer endte jeg opp med Espresso + CSSEdit (som også anbefales om du skal gjøre mye css). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Espresso anbefales om du skal gjøre mye. Punktum. God natt lovely ones! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå