Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg nettopp sett Inception og jeg tror jeg har forstått omtrent 30% av det filmen handler om.

Blir nok å se den igjen om et par måneder og se om jeg får med andre deler som hjernen min ikke hadde lyst til å oppfatte denne gangen.

Jeg har følelsen av at hvis jeg gir denne filmen litt tid så er den helt utrolig awesome

Lenke til kommentar

Filmen anbefales virkelig. Den er avansert som bare fy, noe som gjør deler av den litt vanskelig å fortså (spesielt om man mangler subtitles :whistle: ) og det blir litt mindfuck.

Likevel fikk jeg jo med meg hovedpoengene, men føler likevel at det er mye jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp sett Inception og jeg tror jeg har forstått omtrent 30% av det filmen handler om.

Blir nok å se den igjen om et par måneder og se om jeg får med andre deler som hjernen min ikke hadde lyst til å oppfatte denne gangen.

Jeg har følelsen av at hvis jeg gir denne filmen litt tid så er den helt utrolig awesome

Jeg synes den var helt utrolig awesome da jeg hadde sett den første (og til nå siste) gang. Må få sett en igjen.

Har vurdert å sett inception de siste dagene, men har ikke blitt noe til av ukjent grunn.

SedensedensedensedenSEDENSEEEEEDEEEEEN.

Lenke til kommentar

Hvorfor DW?

Nei si det. Følte det kunne være en fin plass å starte på. Har fått en skoleoppgave der jeg skal redesigne en bedrifts nettside. Det er ikke noe vi jobber med til vanlig (studerer reklame), så derfor tenkte jeg at jeg like gjerne kunne lage den i DW.

Hvis du har noen andre forslag, del dem gjerne. :)

Fikk en error da jeg skulle starte det, skjedde igjen etter re-installering, så det ble visst ikke så mye jobbing på meg i kveld allikevel. :(

Lenke til kommentar

@Andevill: Om du er en Macbruker så anbefaler jeg Espresso eller Coda. De er ikke like funksjonsrike som DW, men langt enklere og subjektivt bedre. Begynte selv med DW, men byttet kjapt da jeg fant andre programmer. DW er tungvint og ressurskrevende. Etter å ha testet utallige programmer endte jeg opp med Espresso + CSSEdit (som også anbefales om du skal gjøre mye css).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...