Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge jeg slipper å sette en ring på noen finger..

Nei, uff, håper kjæresten min ikke hopper innom her med det første! ^_^ Joda, skal ringe julen inn jeg - hvis du ikke har endret nummer får du kanskje en liten SMS på julaften ;)

Jeg skifter aldri nummer!

Snart juletid nå ja.. Må få dratt igang julekaraoke, sånn som vi hadde i fjor. Husker det fikk meg i skikkelig julestemning.. :love:

Det har du helt rett i. Jeg sender en PM til Vrengtpolvott nå.

Lenke til kommentar

Japp, pratet med han igår. Det er helt greit at du blir med, men du kan nok ikke joine før etter omgangen vi tar til helgen. DMen har skrevet historien til denne gang, så han skal prøve å implementere deg til neste gang :)

Herrlich! I så fall vil jeg trenge de PDF-filene du pratet om.

Send meg en pm med mailen din. Har du terninger?

Lenke til kommentar

@nubbiz: Dang! Har ikke det gitt, ikke vet jeg om noen butikker som selger det i nærheten heller... Vet ikke når dere spiller neste gang, men jeg burde være i stand til å komme meg litt utenbys og skaffe meg noen iløpet av noen uker.

I verste fall finnes det programvare og apps som kan brukes, selv om det fjerner noe av sjarmen.

Lenke til kommentar

@AltF4 Vet ikke når den er og ja den var bra. Og jeg sier ikke hvor jeg jobber :ph34r:

:(

@nubbiz: Dang! Har ikke det gitt, ikke vet jeg om noen butikker som selger det i nærheten heller... Vet ikke når dere spiller neste gang, men jeg burde være i stand til å komme meg litt utenbys og skaffe meg noen iløpet av noen uker.

I verste fall finnes det programvare og apps som kan brukes, selv om det fjerner noe av sjarmen.

Jeg kan bli med som terninger. Dere spør, jeg sier det antallet nummer som dere trenger.

Lenke til kommentar

Fikk faktisk nisselue på avataren min selv i år, en av de mer kjente brukerne på giantbomb fikset det. Ble ikke helt fornøyd allikevel, men det blir jeg nok aldri uansett.

@Sadfez: Hyggelig at du titter innom denne siden av forumet! La ikke nubbiz skremme deg fra å være her, mellom oss to er han litt sånn... Ja du vet. En sånn du aldri fikk lov av mamma å mobbe når du var mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...