Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var interessant, selv om jeg ikke var enig i alle synspunktene som ble lagt fram. Var ei som kjempet hardt for å få spill akseptert som kunst bl. a.

Hvorfor har du noe i mot det?

Jeg har strengt tatt ikke noe imot det, men jeg ser ikke helt hva det skal tilføre industrien. Jeg har ikke noe behov for å kalle BC2 kunst. Spill er en forbruksvare for de aller fleste. I en bransje hvor brukerne ikke klarer å ta seg selv seriøst, der har ikke kunstuttrykket mye å gjøre. En gang i fremtiden, ja, men nå? Nei. Og når hun da dro fram GTA: San Andreas som et utmerket bevis på at spill er kunst, huff.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

En på jobben fikk seg en slik. Den er veldig stor. Jeg synes igrunn min egen Iphone 4 er i største laget, men HTC'en var stooooor. Skjermen var god, ikke helt samme oppløsningen som Iphonen, men alikevel god. Touchen var like god so iphonen. OS så bra ut, men har ikke herjet altfor mye med den. Det eneste jeg kan trekke for etter å ha lekt med den et kvarter er størrelse, og om det ikke er et case for deg så er det bare å slå til.

Lenke til kommentar

Siden skolen min har vert heavy inblandet i filmingen av Rare Exports så fikk hele skolen se før før premieren i dag! (ja det er "før før" siden den offesielle førpremieren er i morgen for alle som har jobbet med den)

Litt kult å være blandt de først 50 som har sett den i norge :)

Er på jobb nå å leker meg med playstation move :D

Lenke til kommentar

Siden skolen min har vært heavy innblandet i filmingen av Rare Exports så fikk hele skolen se før-førpremieren i dag! (Ja det er "før før" siden den offisielle førpremieren er i morgen for alle som har jobbet med den)

Litt kult å være blant de først 50 som har sett den i Norge :)

Er på jobb nå og leker meg med playstation move :D

Syntes at det var så mange morsomme skrivefeil at jeg tok meg friheten til å fikse litt :whistle:

Lenke til kommentar

Ja, det var interessant, selv om jeg ikke var enig i alle synspunktene som ble lagt fram. Var ei som kjempet hardt for å få spill akseptert som kunst bl. a.

Hvorfor har du noe i mot det?

Jeg har strengt tatt ikke noe imot det, men jeg ser ikke helt hva det skal tilføre industrien. Jeg har ikke noe behov for å kalle BC2 kunst. Spill er en forbruksvare for de aller fleste. I en bransje hvor brukerne ikke klarer å ta seg selv seriøst, der har ikke kunstuttrykket mye å gjøre. En gang i fremtiden, ja, men nå? Nei. Og når hun da dro fram GTA: San Andreas som et utmerket bevis på at spill er kunst, huff.

Hwelt enig med deg, bransjen som helhet trenger ikke et slikt stempel - men det finnes absolutt unntak. Hva slags argumenter hadde hun for GTA San Andreas?

Siden skolen min har vert heavy inblandet i filmingen av Rare Exports så fikk hele skolen se før før premieren i dag! (ja det er "før før" siden den offesielle førpremieren er i morgen for alle som har jobbet med den)

Litt kult å være blandt de først 50 som har sett den i norge :)

Er på jobb nå å leker meg med playstation move :D

Lukcy motherfucker! Vet du når den norske premieren er? Jeg gleder meg skikkelig til å se den. Hva syns du om filmen? Og hvor jobber du?

@Gormers: :lol:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Pratet med ham, nubbiz? :innocent:

Japp, pratet med han igår. Det er helt greit at du blir med, men du kan nok ikke joine før etter omgangen vi tar til helgen. DMen har skrevet historien til denne gang, så han skal prøve å implementere deg til neste gang :)

@Altegutt: Kan gå med på at enkelte spill beveger seg nærmere et kunstnerisk uttrykk og formidlermåte, og noen kanskje bedre enn hva andre kunstformer klarer. Hennes argumenter for GTA:SA var satiren, den mørke humoren og samfunnskritikken. Jeg skal gå med på at Rockstar er i toppsjiktet når det kommer til genuin humor og velplassert kritikk, men GTA som helhet fremstår ikke som noen av de delene.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...