Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og etter at dere har meldt dere på Secret Santa, ta turen over til OnLive.com og sjekk om du har lav nok ping til å bruke tjenesten! Satte meg ned med den i natt, ventet ikke at det skulle fungere, men det funket som bare rakkern på PCen min. Merkbart delay var det, men ikke verre enn at AC2 kunne spilles. Halvtimes demo på alle spillene der, og det kom tre-fire folk som spectatet på meg ^_^

Lenke til kommentar

God Morgen!

DunderBeist var fett.

@Altiboy: Du har også mulighet til å bruke pc/mac for "Find my iPhone".

Oppdaget en liten endring til. Du har volumjustering om du drar to ganger mot høyre på multitasklinja.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Har ikke snakket med ham ennå. Skal spørre når han kommer hjem fra praksis. Jobber vel til halv 10 ikveld om jeg ikke tar feil.

Edit: Det du har lest om det, har det vært 3.5 eller 4e?

Antageligvis 3.5. Det er dog en stund siden, og jeg leste på ingen måte mye, ettersom jeg ikke hadde noen planer (eller muligheter) om å bli med i en kampanje.

Lenke til kommentar

Jaja, da ble jeg nettopp ferdig med powerpoint om Midtøsten-konflikten (samfunnsfag). Den ble sjukt smuud B)

Uheldigvis er jeg på gruppe med to stykker som ikke på langt nær er like ambisiøse som meg, og jeg har laget hele powerpointen + problemstilling + konklusjon og tatt den klart mest vanskelige og omfattende delen av midtøsten-konflikten.

Men, hvis ikke alle sier like mye så blir de andre på gruppa sure, så jeg kan ikke gjøre annet enn å la dem lese opp min brilliante konklusjon (:p). Jeg hater å alltid ha svake skoleelever som bare henger seg på, spesielt siden jeg bare må peise på for å få god karakter uansett. Men, har tenkt til å informere samfunnsfaglæreren om at jeg har gjort 80% av oppgaven, og at jeg må ha pusha og hjulpet de to andre for at de skal gjøre sin del hver.

Meh.

Men, er nå likevel fornøyd jeg. Selv om hele opplegget er veldig urettferdig, så er jeg likevel veldig glad for at jeg er den elven som er den sterke, selv om jeg jobber hardt for å oppnå det.

Edit: Angry Birds <3

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...