Gormers Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Er ikke særlig til fotballfan Så drar jeg i overimorra uansett. Er også veldig gøy å ha hatt internettvenner i rundt ett år, og så møte dem her, for å finne ut at de alle er minst like elskbare i person. Endret 22. november 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Håper jeg går under den elskbar kategorien etter vår samling i november i fjor. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det var i november i fjor? Ja det var det jo. Yess den elskbar-listen er veldig eksklusiv men du er på den du og ;-) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er så fantastisk. http://www.youtube.com/watch?v=cuCw5k-Lph0&feature=list_related&playnext=1&list=SL Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nice video nubbiz! Har spillt wc3 hele helgen, men nå er det natt. Skole kl 8.... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 God natt mister! Vurderer å spille litt Undead Nightmare igjen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hvordan går det forresten med teksteventyret? Begynt? Ups, la meg i går, jeg Jeg har såvidt begynt å notere ned ideer. Har også testet ut ChoiceScript litt, og jeg tror jeg er mer eller mindre klar for å begynne. Trenger bare litt flere ideer, i tillegg til et hovedplott. Endret 22. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 S*****, kunne ha vært hjemme å sovet nå men selvfølgelig viste jeg ikke at det var fri de to første timene av skolen... Og @Shampoo: dette er bare en ide, men hva med noe i lik still som silent hill ? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Blir kult Shampoo! Ble det Sci-Fi? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Og @Shampoo: dette er bare en ide, men hva med noe i lik still som silent hill ? Aldri spilt Silent Hill, så vet ikke hvordan det skulle blitt. Dessuten skal det være morsomt, ikke skummelt. Blir kult Shampoo! Ble det Sci-Fi? Det er det jeg har lagt opp til foreløpig, iallefall. Pollen bestemmer Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Superbad ala Sci-Fi? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noen som vet hvor man får tak i helium og hvor mye det koster? Skal gjøre nissestreker på jobben i desember, tenkte jeg skulle fylle garderoben med ballonger. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Superbad ala Sci-Fi? Ser for meg at det blir mer lettbeint og parodisk enn som så. Det skal aldri være skikkelig seriøst, trist eller skummelt, men heller ikke så useriøst at det blir tåpelig. Vi får se hvordan det går! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jaja, jeg er spent! Hadde nesten glemt hvor herlig BTBAM er. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Trist verden vi lever i... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jepp, og der ser man også at Beiber liker svarte menn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Var to jenter i treårsalderen som sang på Baby på jobben i dag faktisk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tja, jeg vil jo ikke si at det er så galt med Justin Bieber. Apparatet rundt ham (ikke Bieber selv) har jo gjort en fantastisk god jobb. De har jobbet seg mot en klar målgruppe og truffet så det holder. Bieber er ikke noe for meg eller de fleste andre her, men for en jente i 4-14 års alderen er det supert, og det er jo det som er målet. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vært syk i hele dag og ikke har jeg Black Ops eller Fable 3, og jeg sitter på et forbanna 3G nett med pc'n Hva skjer ellers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Helt enig med deg Error. Problemet ligger bare i at det er en industrialisering av bransjen som ikke nødvendigvis har noe med talent å gjøre, men heller systemet rundt. Og da er det ikke lenger musikken som er i høysetet, og dermed kan det virke litt dårlig gjort at han vinner så mange priser. Som gammal black metal-fan sittter det der litt i meg enda, det er folk som jobber nesten uten lønn for å lage musikk uten en gang å få en klapp på skulderen mens andre melder seg på en sangkonkurranse og blir hyllet som skikkelige musikere - og alt de gjør er å lære seg en tekst og en melodi. Husker spesielt godt en av de "nye" sangdamene ikke kunne ha konsert fordi hun hadde forstuet armen eller noe slik, og fikk store overskrifter - men at Frost på trommer i Satyricon spilte konsert med brukket ben var det ikke en kjeft som nevnte. Jeg sier ikke at de som deltar på talentkonkurranser ikke kan syng3e og får alt servert på et sølvfat, men det virker som de kanskje ikke har den store dedikasjonen til det å ære musiker som mange andre har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå