Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg vil jo ikke si at det er så galt med Justin Bieber. Apparatet rundt ham (ikke Bieber selv) har jo gjort en fantastisk god jobb. De har jobbet seg mot en klar målgruppe og truffet så det holder.

Bieber er ikke noe for meg eller de fleste andre her, men for en jente i 4-14 års alderen er det supert, og det er jo det som er målet.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Error. Problemet ligger bare i at det er en industrialisering av bransjen som ikke nødvendigvis har noe med talent å gjøre, men heller systemet rundt. Og da er det ikke lenger musikken som er i høysetet, og dermed kan det virke litt dårlig gjort at han vinner så mange priser.

Som gammal black metal-fan sittter det der litt i meg enda, det er folk som jobber nesten uten lønn for å lage musikk uten en gang å få en klapp på skulderen mens andre melder seg på en sangkonkurranse og blir hyllet som skikkelige musikere - og alt de gjør er å lære seg en tekst og en melodi. Husker spesielt godt en av de "nye" sangdamene ikke kunne ha konsert fordi hun hadde forstuet armen eller noe slik, og fikk store overskrifter - men at Frost på trommer i Satyricon spilte konsert med brukket ben var det ikke en kjeft som nevnte. Jeg sier ikke at de som deltar på talentkonkurranser ikke kan syng3e og får alt servert på et sølvfat, men det virker som de kanskje ikke har den store dedikasjonen til det å ære musiker som mange andre har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...