nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) @Herr Tavish: Hadde vært fett. Er 4 spillere og 1 DM nå. Blir med jeg, om jeg får lov ^_^ Hvor finner dette sted? Dette skjer på Steinkjer, hvor vi møtes til meg og DM'en. Vi bruker et program for maps, som vi kjører som en server og logger inn. Resten går for hånd (skriblerier av hp, xp osv. Terninger). Muligheten blir vel da å kommunisere med deg over skype. Har du noe erfaring med det? Edit: Erfaring med DnD altså. Ikke skype Endret 21. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 @RoR: Parry Hotter? Haha, nei. Tenkte mer på et litt unormalt normalt navn, hvis du skjønner hva jeg mener med det. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 @RoR: Shecklyn McFucksticks. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dette skjer på Steinkjer, hvor vi møtes til meg og DM'en. Vi bruker et program for maps, som vi kjører som en server og logger inn. Resten går for hånd (skriblerier av hp, xp osv. Terninger). Muligheten blir vel da å kommunisere med deg over skype. Har du noe erfaring med det? Oi, ante ikke at folk gjorde det over nettet. Har liten erfaring med å spille det, har bare siklet over enkelte sider som handler om DnD på nettet. Alltid hatt lyst til å prøve det. Tror faktisk jeg har en gammel DM Guide et eller annet sted. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nei jeg får logge av nettet og klargjøre meg for senga. Må barbere meg også før jeg legger meg og det er så jævlig kjedelig. God natt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dette skjer på Steinkjer, hvor vi møtes til meg og DM'en. Vi bruker et program for maps, som vi kjører som en server og logger inn. Resten går for hånd (skriblerier av hp, xp osv. Terninger). Muligheten blir vel da å kommunisere med deg over skype. Har du noe erfaring med det? Oi, ante ikke at folk gjorde det over nettet. Har liten erfaring med å spille det, har bare siklet over enkelte sider som handler om DnD på nettet. Alltid hatt lyst til å prøve det. Tror faktisk jeg har en gammel DM Guide et eller annet sted. Det er første gang vi spiller med maps over en server. Skulle bare teste det ut, siden det fjerner mye arbeid fra DMen. Og det fungerte bra, så jeg rekner med vi går for det fremover. Og det er vel eneste mulighet også om vi skal ha med andre som ikke har mulighet til å komme. Hadde klart vært morsommere om du satt med oss Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det ville vært en ære å få være med! Jeg kjøper gjerne Player's Handbook ASAP om jeg skulle trenge det. Hvor ofte pleier man å ha slike events? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vi har pdf'er av alle PHene, men i den campaignen vi holder på med nå så baserer vi oss kun på PH 1 & 2. Raser fra PH 1 og klasser fra begge. Kan sende de til deg om du har lyst på de. De aller fleste har vel en fast lørdag eller søndag i måneden som de setter av. Vi derimot, spiller litt nå og da. Alle er studenter, så vi spiller når det passer alle. Møtes nesten hver helg tidligere i høst. Før vi begynte idag, så var det vel 1-2 måneder siden sist. Om vi får det som vi vil, så fortsetter vi iløpet av de neste 1-3 ukene Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Om jeg får lov til å være med er det fint om du sender pdf'ene Er dere langt inne i kampanjen? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 På tide med søvn nå. God natt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skal ta en prat med DMen, så skal jeg si ifra til deg Nei, begynte på en ny idag, så det meste av tid gikk med til å bygge karakterene. I ren spilletid, ca. 3-4 timer. To kamper og er på den tredje mapen. Ikke spesielt effektivt 3 av oss bestemte seg å spørre noen i landsbyen om fiskestenger og fikk med seg en innbygger og begynte å fiske midt på natten. Senere etter en drage hadde knust båten vår og vi lå å driftet i sjøen kom et handelsskip og reddet oss. Da havnet jeg selvfølgelig i en krangel med kapteinen, som ikke var spesielt begeistret for å få en kvinne ombord, og ble kastet i bur Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det må jeg si høres utrolig kult ut! Vil nødig få opp forhåpningene før jeg vet at det er sikkert at jeg får være med, men jeg kan ikke legge skjul på at jeg gleder meg til å være med på noe sånt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 @RoR: Parry Hotter? Haha, nei. Tenkte mer på et litt unormalt normalt navn, hvis du skjønner hva jeg mener med det. ^_^ 'Lyre' Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er fantastisk kult. Fryktelig nerdete, så å dra det frem som et sjekketriks fungerer nok dårlig :rolleyes: Dog fant jeg det utrolig morsomt (og på grensa til rørende) når fruen ga meg et sett med terninger i 5års gave. Men så lenge en har en smule fantasi så er mulighetene uendelige. DnD SO-kampanje? Hadde også vært fett. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) "Fryktelig nerdete" passer meg perfekt. Angående en SO-kampanje, så tror jeg venter med å ordne teksteventyret før jeg begir meg ut på et annet forumrelatert spill Endret 21. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvordan går det forresten med teksteventyret? Begynt? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Alltid en god grunn til å være stolt av å være nordmann... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er fortsatt utenfor skandinavia for første gang. Barcelona er fantastisk! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Barcelona er ganske konge, var der for 4 eller 5 år siden og det var awesome! Hvis du har sjangesen, og liker fotball, så er fotballkamp på Camp Nou virkelig noe å anbefale. Kjempe stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå